abene Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Firefox Plugin Check er en tjeneste som kontrollerer om du har oppdatert tilleggsprogrammer. Les mer Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Noen som vet om denne forteller deg noe secunia PSI ikke allerede kan fortelle deg? Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Nei, det gjør den i realiteten ikke. Men om den blir integrert i Fx 3.6, så vil den trolig ta en god del som ikke har PSI installert. Lenke til kommentar
Storebj0rn Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Men om den blir integrert i Fx 3.6, så vil den trolig ta en god del som ikke har PSI installert. Dessuten: Slik jeg leser wiki'en vil denne gjelde alle platformer og dermed fange opp både Linux og Mac-brukere. Secunia PSI er Windows only. Syns dette er "the decent thing to do" av Mozilla ettersom det i mange tilfeller er browseren som har "introdusert" disse tilleggene (spesiellt pdf-leser) for brukeren. Selv om jeg er en svoren Secunia PSI tilhenger tør jeg ikke la den gå i "full auto" hos svigermor da den vil fange opp "for mye" og generere for mange "supportrequester". forhåpentligvis vil Mozilla greie å legge seg på et passende nivå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå