p0pc0rn Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Det er nok ikke noe god kvalitet. Spille på skjermhøytalerene tror jeg tar seg dårlig ut. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Det er nok ikke noe god kvalitet. Spille på skjermhøytalerene tror jeg tar seg dårlig ut. Nå tenkte jeg på minijack utgangen på skjermen, koble et evt. headset eller høyttalersett til den. Lenke til kommentar
Ferdizz Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2009 Det er nok ikke noe god kvalitet. Spille på skjermhøytalerene tror jeg tar seg dårlig ut. Nå tenkte jeg på minijack utgangen på skjermen, koble et evt. headset eller høyttalersett til den. ja akkurat det jeg hadde planlagt Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 skal funke helt fint det Spørs om det er HDMI på den da.. Må vel være det, men jeg fant ingen på specs.. OOPS JEG FANT HDMI INPUT PÅ SPECS NÅ.. MIN FEIL BURDE VIRKE IHVERTFALL.. men det er vel ingen ulemper med å bruke en pc-skjerm til playstation 3? Jeg koblet min Ps3 til en reise Tv/radio med fargeløs skjerm :!: Det var vel neppe mer enn 8 tommer Den fikk plass på nattbordet og greier Lenke til kommentar
trygvan Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Jeg bruker en 22" PC-skjerm som tv og har koblet PS3 til den via komposittkabelen som fulgte med. Kobler video (gul) til pc-skjermen og lyd (hvit og rød) til stereoanlegget, funker fint. Løsningen med HDMI og f.eks. bruke hodetelefonutgangen til lyd funker nok også fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå