selunge Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Hei. Jeg har klart å knuse min egen data i midten av juni, eller noe sånt og jeg har ikke fått den tilbake. Noen svar om dette er rett det sier det har rotet borte maskinen og det skal ringe neste uke men det gjør det aldri. Er dette feil av Elkjøp og om dere lurer på noe så gjorde jeg det ikke med vilje, det var ett uhell for dere som lurte Setter pris på godt svar -selunge- Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 her er det bare å møte opp selv i butikken og si: -maskinen er enda ikke tilbake -dere har ikke gitt meg noen informasjon -verkstedet har ikke gjort jobben sitt (om det er verkstedet sin skyld) -om de ikke finner maskinen krever du en ny, om de finner den krever du gratis reparasjon og en kompensasjon for dårlig service og lang ventetid PS: vennligst skriv litt bedre.. og se etter feil i posten før du legger den ut. Måtte lese posten din 4-5 ganger før jeg forstod hva problemet var Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 kjøpte en av mine første laptopper på elkjøp som måtte til service, når den da ikke var klar etter 21dager fikk jeg velge ny i samme prisklasse. Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Uhell er ikkje dekt av reklamasjonsretten, så her er det vilkåra du har inngått ved forsikring, eller når du har bestilt reparasjonen. Det avhenger av samanhengen reparasjonen er bestilt. Lenke til kommentar
selunge Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 Takk alle sammen for noen gode råd og svar . Det var noen nye ansatte og syntest det var trist å måtte vente så lenge så jeg fikk ny pc rett i hånden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå