esbens Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Kan noen svare meg på hvordan dette bildet har blitt tatt?!?Er ett bilde av noen kompiser av meg,ingen vet hvordan det er tatt. Jeg digget fargene og hvordan det ser ut..Please tell me how!!! Endret 15. oktober 2009 av esbens Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Kameravinkling? Fargene er photoshoppa (garantert) Lenke til kommentar
esbens Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2009 Nei,var egentlig fargene jeg tenkte på!Photoshopa you say,thank you.. Syntes bare det var så coolt,så visste ikke om det var ett slags filter av en slag man kunne putte på! Mange takk. Lenke til kommentar
peetah Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Fargene er nok "boosta" litt i photoshop, med enten saturation, eller vibrance. Bildet er også tatt overeksponert, for mer informasjon i fargene. Det blir da enklere å få sterkere farger uten mye ko Mvh Peetah Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Fargene er nok "boosta" litt i photoshop, med enten saturation, eller vibrance. Bildet er også tatt overeksponert, for mer informasjon i fargene. Det blir da enklere å få sterkere farger uten mye ko Mvh Peetah Hehe du kom meg i forkjøpet peetah, satt faktisk og lekte meg med dette for et par dager siden. Lenke til kommentar
Ghazaa Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Kraftig vignettering er jo også med på å skape det spesielle uttrykket da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå