Kasp0me Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Jeg har g19 men denne skal jeg jaggu meg ha! Sammen med Logitech G500 så er jeg nok ladd til MW2 :!: Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Jeg har g19 men denne skal jeg jaggu meg ha! Sammen med Logitech G500 så er jeg nok ladd til MW2 :!: NÅR kommer'n? Lenke til kommentar
srbz Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 (endret) Samme lurer jeg på. Jeg bestilte ny maskin noen dager etter at denne artikkelen ble publisert (som fortsatt ikke er sendt pga leveringstid på HD 5850). Jeg bestilte et Logitech 250 til 79kr sammen med den, siden jeg ville ha G110 når det kom. Jeg ser G110 koster 699,- fra logitech.com, med gratis frakt på bestillinger over 395,- Tips til dere andre som lurer på lanseringsdato: der går det også an å melde seg på mailingliste som gir deg beskjed når produktet blir lagt ut for salg i deres nettbutikk. Regner da også med at den vil komme i prisguide.no ikke lenge etter? http://www.logitech.com/index.cfm/gaming/m...02&cl=no,no Endret 20. november 2009 av srbz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå