Zash Skrevet 15. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2009 Hei. Er en gutt med mellomlangt hår, til ca midt på øye, men sliter med å få det til å holde seg rett. Mengder voks funker selvsagt, men ser etter en annen løsning en voks. Noen som har noen gode forslag? Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 15. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2009 Brødrene mine tyr til glattetanga og litt spray Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 15. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2009 Brødrene mine tyr til glattetanga og litt spray Støtter den, blir rett hvertfall. Dog kan skade håret om du bruker for billig tang / gjør det feil. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2009 Får be søstra me om hjelp når jeg skal hjem igjen Takker for svar! Lenke til kommentar
Zash Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2009 Mens vi nå har tråden her, noen som vil anbefale en glattetang for et så kort/langt hår (ned til øynene), helst til en rimelig pris? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå