ungua Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 USB-hubben min er plutselig død. Det er en enkel sak "USB 2.0 High Speed Hub" kjøpt hos Tchibo (tysk/engelsk bedrift). Den ble kjøpt i desember 2006 og har hatt en "pause" i mai 2008 allerede. Men det kom seg den gangen, så jeg lurer på om noen har opplevd det samme og kommet frem til en løsning? Lenke til kommentar
Don't salute! Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Hvis dette er et problem, så vet ikke jeg. Slike duppedingser bruker som oftest ikke å vare så fryktelig lenge enn hva du beskriver. Og du får en USB-hub for maks. tohundrelappen Og, ja, jeg har hatt akkurat samme tilfelle med en billig type USB-hub. Lenke til kommentar
ungua Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2009 Skjønner ikke hvorfor sånt ikke skulle vare lengre - hva er det som går i stykker? Varm blir den ikke, og komplisert teknologi er det heller ikke. Vil helst fikse det, og ikke følge "bruk & kast"-regelen. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Slike duppeditter er små og mest sannsynlig laget i Kina. Det er ikke lønnsomt å bruke tid på å feilsøke og fikse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå