edonis Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Jeg kjøpte en LG Ku990 Viewty i mai 2008 med binding til djuice for 1599,-. Jeg mener den kostet litt under 4000 uten binding. Nå er den inne på service for tredje gang, og jeg sa jeg ønsket å reklamere på den. Jeg leverte den inn 31. august, så det er vel rundt 6 uker. Irriterende nok står det ikke annet enn "innenfor rimelig tid" i fkjl, så lurer litt på hvor lenge jeg skal vente på dette. Men hovedspørsmålet mitt er altså følgende: Hvis jeg hever kjøpet og får pengene tilbake, hvilken sum får jeg da ettersom den ble kjøpt med binding? På serviceinfo.nu står det forøvrig kun "på vei til verksted" som det har stått helt siden jeg leverte den inn, men det er kanskje vanlig? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 for å "få" ny etter 3 reparasjoner må det ha vert samme feil alle gangene.. Lenke til kommentar
edonis Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2009 for å "få" ny etter 3 reparasjoner må det ha vert samme feil alle gangene.. Det glemte jeg å nevne, men det er samme feil den har vært inne for alle gangene. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 da har du full rett på ny av samme mobien... men du kan jo krangle deg til å få en annen om du vil Lenke til kommentar
Bretteville Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 da har du full rett på ny av samme mobien... men du kan jo krangle deg til å få en annen om du vil Det er ikke nødvendig å krangle seg til noe som helst. Etter tredje gangs service for samme mangel har kjøper valget mellom å få en ny tilsvarende telefon, eller å heve kjøpet. Da står man fritt til å kjøpe hvilken som helst telefon i hvilken som helst butikk. Lenke til kommentar
erikjorstad Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Jeg kjøpte en LG Ku990 Viewty i mai 2008 med binding til djuice for 1599,-. Jeg mener den kostet litt under 4000 uten binding. Nå er den inne på service for tredje gang, og jeg sa jeg ønsket å reklamere på den. Jeg leverte den inn 31. august, så det er vel rundt 6 uker. Irriterende nok står det ikke annet enn "innenfor rimelig tid" i fkjl, så lurer litt på hvor lenge jeg skal vente på dette. Men hovedspørsmålet mitt er altså følgende: Hvis jeg hever kjøpet og får pengene tilbake, hvilken sum får jeg da ettersom den ble kjøpt med binding? På serviceinfo.nu står det forøvrig kun "på vei til verksted" som det har stått helt siden jeg leverte den inn, men det er kanskje vanlig? Kontakt de imorgen du, per tlf er vel best, 3.gangen skal det bare konstanteres at det er samme feil, noe som det er er helt håpløst å bruke 6 uker på. Du kan heve kjøpet og bruke pengene et annet sted. Lenke til kommentar
edonis Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2009 Si at jeg får hevet kjøpet, hvilket beløp er det jeg får til å bruke på en annen mobil? Den summen jeg betalte kontant og som var subsidiert (som jeg har betalt til telenor/djuice i form av dyrt abbonement), eller hva? For i tilfelle skal jeg aldri igjen kjøpe en mobil med binding. Lenke til kommentar
edonis Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2009 Saken er nå løst, jeg fikk ny telefon og inkl 1 års forsikring så da er jeg fornøyd. Takker til alle som hjalp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå