Aetius Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Fredag begynner Ur & Foto i Bergen sin tradisjonelle høstmesse. Les mer Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Enkelte av disse "messetilbudene" blir jo kraftig slått i prisguiden og hos elkjøp/lefdal. Skulle da tro de klarte å kjøre noen bedre priser når de først skal ha messe. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Er jo ikke bare tilbudene som er interresante da. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Selvsagt ikke, men fra diverse messer jeg har vært på tidligere pleier det å være tilbud som ligger godt under hva en finner i andre butikker. Lenke til kommentar
Gunderz Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Det er nok rett i at alle tilbudene ikke er direkte tilbud når man sammenligner med hva man finner i prisguiden. Men eg finner også messetilbud som har lavere pris enn laveste pris i prisguiden. Man må også tenke på at dette er en fysisk butikk som i hovedsak belager seg på salg over disk. Mange av prisene i messekatalogen er helt kurante og jeg ville heller valgt å kjøpe i butikk fremfor på nett når prisavstanden ikke går over ~10%. Det er mange fordeler med å kjøpe på butikk, først og fremst når man får problemer med det man har kjøpt. Ur & foto skal ha ros for messen de arrangerer. Den gir mulighet til å klå litt på utstyr vi ellers ikke får klådd på og man har mulighet til å spørre importørene ymse spørsmål. Foredragene er også en suksess i mine øyne. Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 gjelder messetilbudene på nett eller bare i butikk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg