Victorawrr Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Jeg skulle prøve den 'nye' gamecube/wii emulatoren til pc kaldt: "Dolphin". Når jeg skal åpne super mario sunshine får jeg opp feilen: "Error loading Plugins/Plugin_PadSimple.dll: can't read info." "Can't init PAD plugin" "Couldn't init PAD core" Jeg vet hvordan man fikser det: installer directX runtime. Men problemet er at jeg ikke er administrator på pcen. Pcene våre er rimlig nye, og skulle mest sannsynlig ha den nyeste DirectX. Finnes det noe jeg kan gjøre for å fikse dette problemet? På forhånd takk! Endret 15. oktober 2009 av Victorawrr Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) Vet ikke helt om jeg er på villspor nå, men. Jeg lastet ned Dolphin for noen måneder siden til å teste ut backupene mine før jeg brente de til disk. Jeg konfigurerte noe slik: Ja, bare kryss av for dual-core selv om du ikke har det. Gir bedre resultat Prøv de samme instillingene, og se om du får et bedre resultat. Endring: Når jeg skal svare på spørsmålet ditt, så er det beste bare å bytte fra DirectX til OpenGL på emulatoren Endret 17. oktober 2009 av HammerBro Lenke til kommentar
Victorawrr Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2009 Takk for tipset, det virket ikke direkte. Men jeg så hvilken pad du bruker (nJoy v0.3). Vet du hvor man kan laste ned denne? Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Jeg lastet ikke ned nJoy 0.3 noen plass, jeg fikk det med håndkontrolleren jeg kjøpte (Saitek P3200 RUMBLE, som kostet ca 250kr på gamestop). Når jeg starter et gamecube spill får jeg ikke meldingen: "Can't init PAD plugin", men det får jeg med wii spill, selvom jeg har koblet til wii-remote og alt. For meg funker det å bare trykke "ok". Hvis du ønsker driverene på cden jeg fikk med kontrolleren, så kan jeg laste de opp. Men tviler på at du får noen spessiell nytte av de ettersom jeg måtte plugge inn kontrolleren for å installere. Endret 21. oktober 2009 av HammerBro Lenke til kommentar
Victorawrr Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2009 Mhm, jeg skjønner. Hvis jeg går inn på: options -> configure -> plugins; under "pad" står det bare blankt. Jeg har en egen data som er min, hvor jeg har kjørt DirectX Runtime, og alt virker bra. Men på skole-pcen min er jeg bare vanlig bruker så jeg får ikke installert noe. Jeg prøvde å kopiere filene som virket på min egen data, over til skole-pcen, men får akkurat det samme problemet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå