andii89 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Hei! Jeg har en liten markedsundersøkelse angående lanseringen av 4G. Setter pris på tilbakemeldinger. I dag ligger abonnementsprisene på 3G mellom 249-599 pr mnd. 4G vil tidoble internetthastigheten din. 1. Er du bruker av 3G? 2. Til hvilken pris ville du vært villig til å bytte til 4G? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 1. 3g bruker jeg ikke så veldig mye, kanskje 3-4 ganger pr mnd for å sjekke e-post men prisen syntes jeg er drøy... både Sverige og Danmark har helt latterlig lavere priser en Norge på både telefoni og internett.. er jo enda vanlig med 0,69kr pr sms i Norge mens Danmark hadde sånn vanlig pris til rundt 0,40kr for 3-4 år siden 2. er ikke villig til å betale noe mer, tvert imot! men avhenger også av hva jeg kjøper av mobile enheter senere da 4g blir lansert og hvor god dekning jeg vil få Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) 3g er vell egentlig raskt nok for mobiler. Men internett hjemme over det mobile nettet kunne helt klart hatt godt av 4g. Prisen på 4g bør egentlig være den samme som for 3g/edge/gprs da datahastigheten uansett vil variere Endret 16. oktober 2009 av kjeLL// Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå