Lch Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Jeg har tenkt å investere i noen gode hodetelefoner til hjemmebruk, og ATH-AD700 skal visst være fantastiske. Jeg har allerede prøvd en del ulike Sennheiser- og Grado-modeller, men AD700 finner jeg ikke. Vet noen om det er en sjappe i Stavanger/Sandnes som fører Audio Technica? Edit: Hva med AT-forhandlere i Norge? Jeg kan ikke minnes å ha sett AT i noen hifisjapper. Endret 21. oktober 2009 av lch Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Har du sjekket Bose sine? Vi har jo egen Bose butikk her i Stavanger, skal være bra greier! Lenke til kommentar
Lch Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2009 Buy Other Stereo Equipment Bad Or Sad Experience Bastards Offering Sorry Engineering Business Objective: Screw Enduser Du aner muligens at jeg er en smule forutinntatt. Takk for tipset, men jeg vil definitivt ikke ha BOSE. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg har funnet Grado og Sennheiser samt de fleste andre produsenter med lignende klokker. Ingen lykke på AT-fronten, dog. Fra Amazon.com blir det omtrent 900 NOK (alt inkludert, ekspresslevering), så det får kanskje bli julegave til meg selv fra Nissen. :3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå