Cleite Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Jeg har nettop satt sammen min egen pc for første gang, men noe går galt. Først var bare skjermen svart (den fikk ikke noe signal fra kortet), men etter å ha feilsøkt litt (bytta om på RAM, bytta slot på GPU, resette CMOS etc.) så har den lille LCD-brikken som fulgte med HK (poster) begynt å si at det er en CMOS error (det sa den ikke de første gangene). Jeg har prøvd både knappen som sier CMOS reset og å ta ut batteriet på HK, men posteren er like sta. HK: Asus rampage extreme GPU: sapphire ati radeon 4890 CPU: intel quad core PSU: 600W Lenke til kommentar
arneboe Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 har du satt inn avstandsstykker under hovedkort selv? pass på at de står riktig og at ingen står opp mot kortet der de ikke skal stå.. Lenke til kommentar
Cleite Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2009 Problemet løste seg for en time siden, jeg hadde ikke koblet til nok strøm (8 + 6 pin) til skjermkortet. Men takk for hjelpen uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå