Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Bredbåndproblemer

Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat kjøpt ny pc, og der jeg bor er det innlagt bredbånd. Så da jeg hadde installert winxp, satte jeg i kabelen og kunne surfe nettet uten å gjøre noen innstillinger. Jeg kommer inn på mail, får lastet ned filer fra nettsider osv. Men program som Kazaa funker ikke, jeg greier ikke å logge meg på mIRC, msn-chat osv. Har ingen erfaring med bredbånd fra tidligere, så jeg lurer på om det er noen innstillinger jeg må fikse på for at disse tingene også skal fungere..

Thomas

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres ut som du har en router med firewall som blokkerer deg. Ring evnt supporten på de som har levert linjen og si at du vil inn på irc. så kan du bare åpne for de andre når du har fått vite hvordan du kommer inn og stiller på ting ;)

Lenke til kommentar
Jeg har akkurat kjøpt ny pc, og der jeg bor er det innlagt bredbånd. Så da jeg hadde installert winxp, satte jeg i kabelen og kunne surfe nettet uten å gjøre noen innstillinger. Jeg kommer inn på mail, får lastet ned filer fra nettsider osv. Men program som Kazaa funker ikke, jeg greier ikke å logge meg på mIRC, msn-chat osv. Har ingen erfaring med bredbånd fra tidligere, så jeg lurer på om det er noen innstillinger jeg må fikse på for at disse tingene også skal fungere..

Thomas

Serveren vi kobler opp gjennom på skolen er sånn. Tror den blokkerer oppkobling til andre servere...forjævli :grumpy:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...