christian1986 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Uten stor erfaring så prøver jeg å lage en hjemmeside for et lag. Siden er oppe og går, og nå ønsker en å samle all data om medlemmene i en database på nett. Alt dette går greit, og jeg klarer å kjøre statiske spørringer. Det jeg nå ønsker er en mulighet til å la brukerne ved hjelp av rullegardinmenyer lage en "egen" rapport med de feltene de ønsker. Har søkt litt på nett, men jeg finner ikke stort. Setter stor pris på om noen kan hjelpe meg i gang ! Edit: Ser at jeg kanskje kan beskrive. Slik jeg ser det for meg, så må en kunne velge om en vil ha med hvert enkelt felt med informasjon(da fornavn, etternavn, mobil, epost, etc). For så å produsere en "medlemsliste". Endret 15. oktober 2009 av christian1986 Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Jeg vet ikke om det er den beste måten å gjøre det på. Men slik jeg gjør det ihvertfall. Å ha en ekstra søyle med medlemslisteid, og så hente ut hele lister etter id. Det å ha tomme felter i en tabell gjør vel ikke så mye. Jeg regner du var ute etter kode for å lage en ny tabell for hver medlemsliste, men jeg vet ikke hvor lurt det er. Det kan gjøre det vanskelig å finne ut hvilke medlemslister som ligger inne feks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå