Pubé Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) På ungdom skolen 9. klasse Endret 15. oktober 2009 av Zoro-Sama Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Du får ikke studiekompetanse på ungdomsskolen ... Det er heller ikke noe problem å gå videre på allmenn etter å ha hatt engelsk fordypning, hvis det er det du mener. Men merk deg én ting: Hvis du har hatt engelsk eller norsk fordypning på ungdomsskolen MÅ du ha tre år med fremmedspråk på VGS Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Det er vel ikke sant. Jeg hadde ikke språk på ungdomsskolen, men behøvde bare 2 år med språk på videregående. Nå skal det sies at jeg hadde et år tysk, og litt "turistspansk" på ungdomsskolen. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Wingeer: Dette er feil, for nå er det nye regler. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Aiai! Siden når? Skulle ønske det var slik da jeg gikk på videregående. Situasjonen var faktisk slik at jeg hadde lyst til å ha spansk i tredje klasse, men vi fikk ikke lov. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Siden i år, 93 modeller som startet i 1. nå er de første som må ha 3 år om de ikke hadde det på ungdomsskolen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå