Gjest g_18 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Ja, det var etter en fest, at bestekompisen min ble kjent med eksen min og hennes bestevenninne. Nå kan de henge sammen på skolen, noe jeg syns er litt weird. Det slutta jo helt greit mellom oss, men det er forstatt weird, og jeg snakker ikke noe særlig med henne, derfor blir det litt rart når kompisen min gjør det. I dag skulle forresten kompisen min heller henge med dem enn meg. Vet ikke helt åssen jeg skal redigere. Lenke til kommentar
Gjest g_18 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Btw. Hengingen gjaldt på skolen (fritimer). Jeg vet dette ikke er store problemet, så spar dere for "Ja for dette er jo alvorlige saker", for det er jeg klar over. Håper bare noen kan ta seg tid med å dele deres meninger. Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Vondt for deg. Kan det tenkes at han er i ferd med å bli sammen med henne, evt. venninna? Lenke til kommentar
Gjest g_18 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Ikke hu jeg var sammen med hvertfall, det har han gitt uttrykk for. At han respekterer "the rule". Men er allikevel litt rart, får blandede følelser. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Kan godt hende han er ute etter venninna som noen over sier. Men det skader jo aldri å ta en prat med han? Er han bestevennen din, så kan dere jo snakke om alt, inkl dette. Lenke til kommentar
Gjest g_18 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Tror ikke jeg sier noe til ham. Uansett er det venninna han skriver mest med. Men anyways, håper det bare er en periode. ^^ Lenke til kommentar
frk_1337 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Så lenge han ikke har planer om å gå lenger med eksen din er det ikke noen logisk grunn til å få rar følelse over det, så lenge dere er i samme krets/går på samme skole... dog, er dere bestiser og han fortsetter å være mer med dem enn deg, kan du jo heller prøve å finne på noe dere kan gjøre sammen...istedenfor å snakke med han om det. (for å skrive det på en litt fjortisaktig måte) Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) her er det bare å terpe the bro code.. om han ikke følger den er det good day.. man henger ikke med kompisene sine ekser, uansett faen.. Edit; http://www.amazon.com/Bro-Code-Barney-Stinson/dp/143911000X Endret 15. oktober 2009 av r0zie Lenke til kommentar
Gjest g_18 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Virker som det er bestevenninna til eksen min han er interessert i. De har hvertfall en del kontakt. Bare synd at det er bestevenninna til eksen min og at de henger mye sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå