sissluss Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 med en gang den såver så kommer det små "hikk" med jevne mellomrom.. og noen host.. kan og se ut som han gulper av og til.. ikke merka noe unormalt når han er våken.. men det ser vondt og ubehagelig ut.. av og til så våkner han av hikkene.. rister på hodet.. hikker igjenn for å legge seg ned å såve videre.. hva kan dette være? Lenke til kommentar
SlettetBruker5125 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Legg den opp ned og gi den vann... Lenke til kommentar
sissluss Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2009 ok? gjennom sprøyte i munnen da? siden dette skal skje oppned? =P Lenke til kommentar
SlettetBruker5125 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 ok? gjennom sprøyte i munnen da? siden dette skal skje oppned? =P Og den må gjerne telle til ti også.. Nei, dette skal ikke være farlig, hvis katten opplever større komplikasjoner med dette bør du oppsøke vetrinær. Du kan også ringe dem, (ikke oppgi adresse, fakturaen skriver de med en gang) og spørre Lenke til kommentar
sissluss Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2009 SERIØST? skriver di på det? jeg har hatt mange lengre Tlf. samtaler med hu i resepsjonen hos min vetrenær.. herlig dame men har aldri fått noe regning på det.. åsså prøver jeg å ikke ringe for ALT så jeg ikke blir tatt seriøst å blir sett på som en paranoid kattedame hatt den dyrlegen i 2 mnd å har alerede gårr igjennom bettendelse/lamming av en bakfot, mye diarè på begge to, åsså en knekkt hale.. uflaks... Lenke til kommentar
SlettetBruker5125 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 SERIØST? skriver di på det? jeg har hatt mange lengre Tlf. samtaler med hu i resepsjonen hos min vetrenær.. herlig dame men har aldri fått noe regning på det.. åsså prøver jeg å ikke ringe for ALT så jeg ikke blir tatt seriøst å blir sett på som en paranoid kattedame hatt den dyrlegen i 2 mnd å har alerede gårr igjennom bettendelse/lamming av en bakfot, mye diarè på begge to, åsså en knekkt hale.. uflaks... Du får se hvor lenge "hikken" varer, dessuten var jeg kanskje litt overivrig når jeg sa at de krever penger for telefonsamtaler, men de skal jo tross alt tjene penger de også Lenke til kommentar
sissluss Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2009 jadda.. jeg tror egentlig alt er fint.. han har såvet 2 timer på fanget nå.. og han har kun drømt litt.. han hadde sikkert bare noe støv eller hår i nesen et par dager.. eller noe =P Lenke til kommentar
sissluss Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2009 nå har den lille luringen fått øyebetendelse og.. så det blir dyrlegen på mandags mårning.. =P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå