Ole12 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Heisann. Har fått meg Full HD TV og PS3, så nå tenkte jeg at jeg ville få litt "orntlig" lyd. Cluet er at jeg er usikker på hvordan og om det er mulig å få koblet de sammen. Høytalerne er Creative Gigaworks S750 som jeg bruker via Creative X-Fi elite pro til min pc. Lydkorte har en slags "ekstern" forsterker, som det er AUX på som jeg da kan koble til TV'n. Men er ganske irriterende og ha PC'n stående rett vedsiden av TV og alltid må stå på. Dette er da baksiden av bass-kassa Som dere ser så går det 4 ledninger inn, og 3 ledninger inn til lydkorte. De 3 ledningene som går til PC'n er farget: Orange, Svart, Grønn. Så noen som vet om det er mulig å få koblet høytalerne til TV'n på noen slags måte? Eller kjøpe noe adapter? Vil helst slippe å kjøpe nytt surround høytalere da disse fungere utmerket (synes jeg) Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Hei sann! En kompis av meg hadde samme problemet for ikke lenge tiden. Du har en case! PS3 går på optisk lyd, så den blir vanskelig å videre føre til disse analoge tilkoblingene. Det du må se etter en enhet som omgjør Optisk til analog. Du kan også koble høytalene til headsett utgangen til TV'en, men du vil da kun få stereo (2x2 hvis du bruker 2->1 kontakt.) og derfor ikke utnytte anlegget fult. Lenke til kommentar
Ole12 Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2009 Ja hørte meg litt rundt, og da var det enten skaffe meg Creative DDTS100 som er en slags mellom-ting-forsterer eller noe slik at jeg får koble høytaleren til den, og så optisk kabal til PS3'n. Eller bare kjøpe nytt surround:( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå