tomy Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Det er mange som skriver i forumet men er det bare hobbyfolk ? Jobber noen med videoprosjekter slik at det tjenes noen kroner? Det hadde vært fint om noen hadde tips om nisjer som det kan tjenes noe på. Det er mangen som vet mye ang. redigering / kamera her på forumet Selv har jeg endel prosjekter på skoler / idrettslag der jeg lager video av div. prosjekter og siden da selger dem til de som måtte ønske. Flere tips eller ideer ??? Mvh tomy Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Det er mange som skriver i forumet men er det bare hobbyfolk ? Flertallet er nok amatører, men det finns kanskje noen proffer også? Men blant amatørene finns det sikkert noen som tjener noen kroner på hobbyen. Det hadde vært fint om noen hadde tips om nisjer som det kan tjenes noe på. Jeg har en kompis som tjener noen kroner på å lage musikkvideoer til amatørband, og han har laget en instruksjonsvideo til en fysioterapeut. Med litt fanatsi er det sikkert noe man kan ta fatt på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå