Gjest Slettet+513 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Man kan starte denne kampanjen med en gang. men det går ikke ann å hoppe over noen oppdrag. COOP med 4 spillere skal forhåpentlig også fungere. Edit: Nå er jeg ferdig, laster opp. Endret 19. oktober 2009 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Operation Flashpoint 2 Blood And Tears BETA kampanje Satt sammen av meg Oppdragene kan være/virke mangelfulle men skal være mulige å fullføre. Tidligere skjermbilder avviker. Vennligst kommenter om du prøver kampanjen. - COOP med 4 spillere mulig Nedlasting Beta 1: Utdatert: Se lenger ned for Beta 2 Endret 21. oktober 2009 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Installasjon: 1: Pack ut til OF Dragon rising mappe. Eksempel: X\Codemasters\OF Dragon Rising. (Trykk ja om det kommer spørsmål) 2: Start Spillet. 3: Start Ny Kampanje. 4: Velg ny save (Den vil være separat fra DR saven) 5: Ha det gøy. Ingen av oppdragene er helt ferdige. Har planlagt en ett stort kamphelikopter oppdrag Endret 20. oktober 2009 av Slettet+513 Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Hehe, får gi litt feedback mens jeg pløyer meg gjennom oppdragene River Skirmish Hadde vært supert om man kunne få velge våpen selv, altså ved at ammo crates utplasseres relativt nærme starten på oppdraget. "Vårt" helikopter kunne/burde fjernes, dette oppdraget er langt bedre om man må komme seg over brua til fots. Det fiendtlige helikoptret er nesten umulig å knuse med utstyret man starter med, pluss utstyret man kan plukke opp fra fiender. Selv ikke 3000 skudd fra mini gun-en klarte å lage pulver av helikoptret, tipper det er en bug. Uansett, her hadde litt C4 hjulpet på Ellers klumper fiendene seg veldig fort sammen, veit dette er noe du ikke har kontroll over -- men om du plasserer de litt lengre fra hverandre ved starten på oppdraget tipper jeg det blir litt bedre. Per nå kan man knerte 7-8 fiender med én granat fra 40 mm ... og det vil vi jo ikke (eller vil vi? ) No Night Sleep (No Night's sleep kanskje? Veit it.) Hmm, dette oppdraget var dessverre litt så som så. Hovedsaklig fordi oppdraget, for meg, ga meg to enkle, og et umulig alternativ: Skyte en granat rett mot erkeskurken, ergo er man ferdig på 2 sek (veldig enkelt). Fly helikoptret rundt AA-kanoen, og plaffe ei 5.56 rett i skolten på erkeskurken (relativt enkelt). Snike seg innpå erkeskurken, og ta han på middels hold (Helt umulig). Problemet er hovedsaklig at man stiller med feil utstyr for jobben; lagkompisene har alle lyddempede våpen, men ikke jeg. AA-kanonen gjør det helt umulig å komme seg innpå generalen ettersom den begraver hele pølsekompaniet innen man får sukket for seg -- ergo må man velge den enkle, men veldig kjedelig måten å løse oppdraget på. Tips: Flytt AA-kanonen noe nærmere der oppdraget starter, slik at man kan plante C4 og sprenge den når man nærmer seg generalen. Tips to: Flytt generalen slik at han ikke står "down range" fra der oppdraget starter. Endret 21. oktober 2009 av The Stig Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Skal ordne dette Endret 21. oktober 2009 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Kult, planlegger noe slikt selv, må spørre, har du scriptet noe? Og hvordan legger du liksom til oppdrag f.eks "Kill general jingwei" Altså hvordan legger en til et objective? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Kult, planlegger noe slikt selv, må spørre, har du scriptet noe? Og hvordan legger du liksom til oppdrag f.eks "Kill general jingwei" Altså hvordan legger en til et objective? Oppdrag må scriptes, for å finne ut hvordan må du trykke på help inne i Mission Editoren og lese om LUA script. Eksempel på Drep noen Objective script. Objstate = 0; function onMissionStart () OFP:setObjectiveState("Objective", "IN_PROGRESS"); end function onDeath_(ID til fyren som skal knertes)(victim, killer) OFP:setObjectiveState("Objective", "COMPLETED"); Objstate = 1; OFP:missionCompleted() end function onDeath_(Spillerens ID)(victim, killer) OFP:missionFailedKIA() end Men det er en del å lese å ting man må gjøre for å få ting til å flyte. I avanserte oppdrag er det ikke nok å bare bruke dette. Blir veldig mye tekst Man som sagt, alt du trenger å vite står i Help menyen. Endret 21. oktober 2009 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Ah, i see! Skal prøve Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Operation Flashpoint 2: Blood And Tears BETA 2 - Fikset en mengde saker basert på feedback. Eksempel: Første helikopteret kan ødelegges med C4 nå - Flere av oppdragene er videreutviklet. - De første oppdragene er vanskeligere. - COOP med 4 spillere mulig (Forbedret medsoldatene også) Megaupload Link for BETA 2: Utdatert Installasjon: - Samme som sist. BETA 2 Vil overskrive BETA 1 fullstendig. Legger ved filen (BETA 2) som vedlegg: Utdatert, nyere fil lenger ned Endret 25. oktober 2009 av Slettet+513 Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Kult, skal testes. Tenkte jeg sku komme med litt tilbakemelding på Burning Iron også, men kan jo teste beta v2 først Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Fra starten av oppdraget Brütal Death 90% ferdig: Kommer i BETA 3 som blir den siste betaen før den ferdige versjonen av kampanjen er klar. BETA 3 vil ha alle de ti oppdragene jeg har planlagt. BETA 3 om en uke eller to. Tidligere og kommende Betaer BETA 1: (Tidlig versjon) - 01 River Skirmish - 02 No Night Sleep - 03 Burning Iron - 04 Burning Iron II - 05 Flesh Wound BETA 2: (Mer Utviklet Versjon) - 01 River Skirmish - 02 No Night Sleep - 03 Burning Iron - 04 Burning Iron II - 05 Flesh Wound BETA 3: (Alle 10 oppdragene i Beta) - 01 River Skirmish - 02 No Night Sleep - 03 Burning Iron - 04 Burning Iron II - 05 Flesh Wound - 06 Brütal Death - 07 More Speed - 08 Uncharted X - 09 Bombs Away - 10 No Mercy Endelig versjon (1.0) vil ha alle 10 oppdragene ferdig utviklet noen uker etter BETA 3. Alle oppdrag støtter 4 player coop. Endret 25. oktober 2009 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 btw, det skrives 1st 2nd 3rd Men jeg tar ikke helt hvordan oppdrag 2 skal løses, jeg blir enten blåst til himmels av AAA saken eller båten ved vannet.. :-/ Og finner ingen folk som har RPG eller noe heller.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) btw, det skrives 1st 2nd 3rd Men jeg tar ikke helt hvordan oppdrag 2 skal løses, jeg blir enten blåst til himmels av AAA saken eller båten ved vannet.. :-/ Og finner ingen folk som har RPG eller noe heller.. Ikke la AA se deg, snik deg innpå siden av den og plant C4 og husk å detonere før de kanskje bestemmer seg for å flytte den. Det er ikke noe lett oppdrag nei, men blir man oppdaget så skyt så mange som mulig. Båten er best å bruke i coop. hold avstand til den ellers. Her planter jeg C4 på AA maskinen på baksiden bak teltene. Gjelder bare å snike seg innpå den usett. Spillerer man med AI team bør ikke de følge etter deg når du skal snike deg inpå AA maskinen. De har en tendens til å være uforsiktige. For de som ikke klarer oppdrag 2 så har jeg gjort det lettere å snike seg innpå AA maskinen. Oppdraget var for vanskelig. - Fikset No Night Sleep, vanskeligere å bli oppdaget. - Overskriver BETA 2 fullstendig. OPPDATERING: DESVERRE ER DE FEM SISTE OPPDRAGENE OG BETA 3 blitt ØDELAGT AV DATAKRASJ. Komplett umulig å fullføre Blood and Tears. Som Trøst kan jeg meddele at Kampanjen STRONGHOLD er under utvikling og med enda mer avanserte og bedre oppdrag. ----------------------------- Kan laste ned BETA 2.1 av Blood And Tears her. Megaupload: http://www.megaupload.com/?d=TOBS10YR Lagt til som vedlegg. Endret 20. desember 2009 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Oppdatering Hjelp med No Nights's Sleep. Har leget en fil i Paint som forklarer hva du må gjøre for å komme deg forbi Oppdrag 2. Pluss at nå kan kampanjen lastes ned fra: Filefront Endret 20. desember 2009 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå