Gjest Slettet+513 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Utsatt BETA 3 en måned for å teste det skikkelig. ---- I fritiden har jeg begynt å spille Operation Flashpoint 2:Dragon Rising. Rundet det men ville ha mer. Så i fritiden nå om dagen lager jeg mine egne oppdrag i en ny kampanje. Testing tar mange timer, finjusteringer osv. Til nå har jeg laget to oppdrag av planlagte ti stykker i kampanjen jeg kaller Blood and Tears. Handlingen foregår i 2012. De som jeg er ferdig med heter: River Skirmish og No Night Sleep. Naturligvis blir disse litt vanskeligere enn de oppdragene som finnes i spillet fra før. Noen kan bli lettere hvis man bruker god strategi eller taktikk. Fungerer med Coop og oppdragene går ut på det å overleve treffninger, snike rundt, sabbotere, snike om natta, sniping. Legger ved ett skjermbilde av velg oppdrag menyen: For å spille de andre oppdragene må man låse opp oppdrag. Alle vanskelighetsgradene fungerer. Når jeg er ferdig tenker jeg på å dele det. Noen andre som tenker på å lage en ny kampanje som meg? Del dine tanker Endret 9. november 2009 av Slettet+513 Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Hva spiller du det på? 360, PC, PS3? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) PC selvfølgelig Editoren er himmelsk. Men har noen bugs. Skjermbilde fra starten av No Night sleep: Lett å se hva disse personene har tenkt å gjøre midt på natta. Night Ops. Skjermbilder av Kartet: Ingen, vil ikke avsløre hvor fiendene er plassert i dette snike om natta oppdraget. Endret 15. oktober 2009 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Skjermbilde fra den intense infanterikrigen i River Skirmish: Den er den letteste av oppdragene jeg har planlagt, men alikavel vanskelig om man gjør en feil. Man er fullstendig "Outnumbered" Kartet over oppdraget i River Skirmish (Aynskoye): hmmm. Endret 15. oktober 2009 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 er opf2 like tungdrevent og buggy som arma 2? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) er opf2 like tungdrevent og buggy som arma 2? Nei Mye mindre buggy og mye lettere å spille. De holder på å lage en patch for de få bugsa som finnes. Skjermbilde av kampanje menyen: Vil oppdatere igjen om noen dager. Beklager om det er skrivefeil. Endret 15. oktober 2009 av Slettet+513 Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Dette så spennende ut! Likte OP: Dragon Rising veldig godt, men syns også kampanjen var litt i vel korteste laget. Irriterte meg også litt at man knapt fikk kjøre noen kjøretøy, så der er et tips til trådstarter Jeg beta-tester gjerne oppdragene du legger ut forresten, hihi. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) Med tanke på at man ikke kan snu på synsfeltet når man sitter i kjøretøy er det vel kanskje like greit at man ikke får bruke dem for mye. Men dette er vel noe de kan fikse i en patch. Om de fikser mulighet for manuell lagring tror jeg de er inne på noe. Endret 16. oktober 2009 av Snorre Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Noen som vet om det er mulig å lage oppdrag på denne måten i 360 versjonen? Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Bra dette! Må du lage snipedelen veeeeeldig bra, gjerne der du kan ta skudd opp til 1500 metere eller noe sånt. Også må du dele dette med restena av oss. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) Er i full gang med flere kjøretøy oppdrag. Er helt enig i at det var for like bruk av dette i spillet. Når jeg er sånn circa ferdig med noen flere oppdrag vil jeg dele en Beta med dere, når jeg er sånn passe fornøyd med de jeg holder på med. Ett av oppdraga vil ha et fokus på distanse sniping. Endret 16. oktober 2009 av Slettet+513 Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) Ett av oppdraga vil ha et fokus på distanse sniping. Høres veeeeldig bra ut, men du må huske å bruke den riflen der det er sånn "avansert" sikte, for med den kan man ta sinnsyke skudd. Et forslag er å lage missionet sånn etter man har skutt noen, feks "Han" så begynner folk å lete etter deg, så må du komme deg unna. Endret 16. oktober 2009 av SaitekQ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Ett av oppdraga vil ha et fokus på distanse sniping. Høres veeeeldig bra ut, men du må huske å bruke den riflen der det er sånn "avansert" sikte, for med den kan man ta sinnsyke skudd. Et forslag er å lage missionet sånn etter man har skutt noen, feks "Han" så begynner folk å lete etter deg, så må du komme deg unna. Vil være Heavy snipere ja og takk for forslaget ditt. Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Nå begynte jeg å tenke om filmen "shooter". Åh, dette må bli bra, husk fantasi, husk at det skal være vanskelig. Husk en gooood distanse det er snakk om. I editoren fikk jeg til et skudd på 1600 meter elns, og det gikk fint. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) Dette er fra oppdraget Burning Iron, der man har et kampani av tankser som skal holde linjen mot fiendlige T99 og hvis man overlever angrepet skal man også ødelegge og jakte noen spesielle tankser som er til bry for Generalen. PS! På bildet er oppdraget bare halvferdig. Dette oppdraget er ikke av de lette. ---- Kommer tilbake med mer etter hvert. Endret 16. oktober 2009 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Oppdatert! Dette er navnet på de nesten ferdige (Beta) oppdragene så langt: Ferdig: - 01 River Skirmish (Ca 95%) - 02 No Night Sleep (Ca 95%) - 03 Burning Iron (Ca 95%) - 04 Burning Iron II (Ca 95%) - 05 Flesh Wound (Ca 95%) Holder på med disse nye nå: - 06 Brütal Death (Ca 90%) - 07 More Speed (Ca 70%) - 08 Uncharted X (Ca 30%) Planlagte oppdrag: - 09 Bombs Away (Ca 0%) - 10 No Mercy (Ca 0%) Vet ikke hvor lang kampanjen blir, men håper på å greie ivertfall 10 stykker. (Bruker en masse script også for å få ting orntlig) Endret 25. oktober 2009 av Slettet+513 Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Håper det blir noe fly- og helikopteroppdrag inni der, for det var det trist lite av i den originale kampanjen. Jo mindre man teller den 300 meter lange turen man fikk bak spakene med Huey-en (eller hva det nå var) på det siste oppdraget. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Er klar med en BETA kampanje om noen timer. Det gjelder de fem første oppdragene. De må testes grundig. Til neste uke eller litt mer skal jeg prøve å ha alle de 10 oppdragene klare til å deles Oppdragene i BETA: - River Skirmish - No Night Sleep - Burning Iron - Burning Iron II - Flesh Wound (Dette skal forbedres mer) Bugs i oppdragene kan fikses, Bugs i spillet kan ikke fikses. PS! For å gjøre disse litt mer realistiske så er det ingen checkpoints. Men hvis noe blir for vanskelig skal jeg legge det inn i de oppdraga det behøves. Endret 19. oktober 2009 av Slettet+513 Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Du sier altså at vi må ha spilt de ander oppdragene før vi kan spille disse? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå