TheCatIsALie Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Hei. Jeg har i lengre tid hostet CoD4 server, problemet er at når jeg hoster, tror xfire jeg spiller. Kan jeg fortelle xfire at jeg IKKE spiller? (har flere kommandorer bak cod4 "målet" og kjører bare console. Finnes det løsning? Vil ikke ha 400 timer ekstra pga jeg hoster.. BTW: jevriocod4.dyndns.org er hostname. (Ikke online) Lenke til kommentar
bikubedronning Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Du kan jo gå til Tools -> Options -> Games og velge "Never Detect" på Cod4, og så manuelt aktivere det igjen når du skal spille selv.. stress, men er eneste tingen jeg kommer på. kanskje det er mulig å endre på prosessnavnet på serveren? regner med det er slik xfire finner ut om spiller er på eller ikke Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2009 Vil det ikke kræsje om endrer navn? Lenke til kommentar
bikubedronning Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Vil det ikke kræsje om endrer navn? vet ikke. prøv? Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 Neh, tror heller bare jeg hoster når jeg skal spille på den. Ingen som brukte når ikke jeg spilte der uansett. Holder med Ventrilo server nå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå