Blårens Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Hei jeg har altså lyst å sette inn en til harddisk på 320GB men virker som jeg trenger en overgang fra en slik en rar tilkobling og over til sata. Legger ved ett bilde så dere ser hva jeg mener Endret 14. oktober 2009 av MongoMan Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Ser ut som vanlig sata i laptoper det der, vent til det kommer noen andre som er 100% sikker:) Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2009 Joda det kan jo være egentlig hva som helst bare jeg får koblet harddisken min til via sata Lenke til kommentar
PerB Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 I henhold til Dells hjemmeside kan maskinen ha opptil 2 SATA-harddisker. Ofte har de originale harddiskene en egen monteringsramme (noen ganger inklusive kontaktflaten for signaler og strøm) som er modell-spesifik og må kjøpes fra produsenten. Ved bytte av harddisk er dette ikke noe problem - men når den ledige plassen skal benyttes kan man bli tvunget til å kjøpe via produsent (til høyere pris). Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2009 Ja okei da så Men jeg nekter å kjøpe fra dell så jeg får se om jeg får tak i en slik del utenom. feks fra en annen maskin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå