Zahl Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Slik er ståa: Fyrer opp Uncharted 2, starter multiplayer og velger f.eks Deathmatch. Finner spillere, velger baner og alt det der. Så kommer problemet: i hver eneste kamp (ca. 3-4 minutter i kampen), så blir jeg disconected og får beskjed "Host Left - You have been kicked from the game". Enten er jeg veldig uheldig med hvem som hoster de brettene jeg blir med på eller så er det noe galt en plass. Jeg hadde samme problemet i betaen, men tenkte at det kanskje var et problem de skulle fikse før release. Jeg kjører trådløst nett, men har aldri hatt problemer med å spille over lengre perioder i f.eks Killzone 2 eller Fifa10. Noen flere som opplever dette og har funnet en løsning på det? Edit: husker vagt at jeg hadde problemer med dette i Metal Gear Online også, men spilte det så lite at jeg ikke tenkte mer over saken. Endret 14. oktober 2009 av Zahl Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Tror ikke det er problemet med host. Har opplevd et par ganger at host har forlatt. Men da blir det valgt ny host og kampen fortsetter. Har du treg linje? Anbefaler uansett å bruke kablet nett til ps3n. Eneste måten jeg vet man kan bli kicket på er hvis du dreper noen på laget ditt flere ganger, da kan de kicke deg. Lenke til kommentar
Zahl Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2009 Tror ikke det er problemet med host. Har opplevd et par ganger at host har forlatt. Men da blir det valgt ny host og kampen fortsetter.Har du treg linje? Anbefaler uansett å bruke kablet nett til ps3n. Eneste måten jeg vet man kan bli kicket på er hvis du dreper noen på laget ditt flere ganger, da kan de kicke deg. Kablet er så klart best, men det er umulig da jeg leier av husvert og dermed ikke kan gjøre som jeg vil Syns uansett det er litt rart, da jeg ikke har problemer med de andre spillene jeg pleier spille online. Mister heller ikke kontakt med PSN, så alt skulle være greit på den kanten. Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Da er det jo litt rart ja. Har selv kompiser som spiller via trådløst uten problemer. Kanskje du dreper folk på laget ditt slik at du blir kicket . Har dessverre ikke noen lur løsning på problemet ditt. Evt prøve å få åpnet noen porter i routern. Bruker å stå i handboka hvilke som er anbefalt. Lenke til kommentar
Spookie91 Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Har samme problemet og hadde samme problemet med MGS4 så hvis noe hadde svar på problemet så hadde det vært topp... Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Har samme problemet og hadde samme problemet med MGS4 så hvis noe hadde svar på problemet så hadde det vært topp... Hvis du noen gang fikk spilt MGS4 online tror jeg du var heldig, mer kronglete online greier har jeg ikke vært borti på en stund, har lest og hørt fra flere andre at de slet med akkurat samme problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå