bruktCDplate Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Så på privatistweb at eksamen i GYM som privatist kun er skriftlig. Kan jeg ta en skriftlig prøve i GYM og slippe gym på VG2? Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Det er visst mogleg ja, men kvifor ikkje berre gjere ein innsats i faget? Det handler stortsett om haldninga di. Det er så utruleg unødvendig å teke eit fag opp berre fordi ein ikkje gidder å gjere noko i det. Men eg forstår deg, har tenkt tanken sjølve òg. Høyr med ein skule som eventuelt tilbyr privatisteksamen i faget - dei har nok eit fornuftig svar. Lenke til kommentar
JesperA Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 vg1, vg2 og vg3 er en 3 timers eksamen. Har du dog hatt vanlig gym på vg1 må du også ha en praktisk del. Jeg tok det som privatist, og var ferdig med 3 år gym, på 3 timer Alt jeg måtte gjøre var å skrive en øktplan, hehe. Lenke til kommentar
Brandes Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Ingen har vondt av en obligatorisk trim én gang i uka, som med litt innsats lett gir deg toppkarakter Det har en skummel tendens til å være veldig moro, og er også en sterk bidragsyter til et godt klassemiljø Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Hmm, hvordan fungerer dette? Jeg vil i hvertfall ta det som privatist, da jeg går VG1 og kan heller bruke den tiden jeg har gym på f.eks. treningssenteret vedsiden av skolen, så slipper jeg å gjøre det på skolen. Hvordan blir det da, med VG3 gym som privatist? Lenke til kommentar
Malteaser Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Jeg går på Privatgymnas og tok gym det første året, det var noen timer i uka med undervisning også hadde jeg skriftlig eksamen til slutt Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Jeg tenker på den du kan ta på nettet, den eksamenen.. 3 timer skriftlig for VG3 kroppsøvning. Er den omfattende eller simpel? Vil tro at man har rimelig med ressurser tilgjengelig i forhold til bøker og internett på en nettbasert prøve. Lenke til kommentar
JesperA Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Gå inn på utdanningsdirektorates hjemmesider og se på tidligere eksamner. Lenke til kommentar
Raudridder Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Det er visst mogleg ja, men kvifor ikkje berre gjere ein innsats i faget? Det handler stortsett om haldninga di. Det er så utruleg unødvendig å teke eit fag opp berre fordi ein ikkje gidder å gjere noko i det. Men eg forstår deg, har tenkt tanken sjølve òg. Høyr med ein skule som eventuelt tilbyr privatisteksamen i faget - dei har nok eit fornuftig svar. Hva som er unødvendig eller ei kan du egentlig blåse i å utbasunere på vegne av andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå