Zeorsd Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Som topic sier leter jeg etter program hvor jeg kan lagre passord og kryptere dem i en database fil. Nå for tiden går det mye i notepads/"glemt passord-> mail". Har hatt et sånt program før, husker ikke hva det heter, og etter litt googling ser jeg det er et utall sånne programmer. Derfor lurer jeg på om noen har erfainger med noen av dem. Eneste krav jeg egentlig har er at det selvfølgelig skal være sikkert, og det er grunnen til at jeg er skeptisk til mye av freeware. Tar gjerne å bruker freeware men har heller ikke noe i mot å betale et par $ om det er nødvendig for å få noe bra nok. Ellers er det selvfølgelig fint om programmet er så enkelt som mulig, trenger ikke være mange avanserte funksjoner. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Jeg leter også etter noe lignende program, begynner å bli litt mye passord.. Har et jeg bruker på jobb, som jeg ikke husker helt navnet på (kan sjekke imorgen), men det kostet noen dollar mer enn det jeg ville betale. Skal gi deg navn og pris imorgen. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Password Manager XP var det jeg tenkte på. http://www.cp-lab.com/index.html Koster faktisk bare 30 dollar (jeg trodde det var mer), og det fungerer helt glimrende. Finnes også en versjon til Windows Mobile. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) nvm Endret 15. oktober 2009 av Ståle Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2009 Takk for den ZyberZone, så interessant ut. Tar gjerne i mot flere forslag! Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Kanskje dette er noe Se her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå