MrL Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) CryEngine 3 er sluppet for utviklere. Kvaliteten er sinnsyk, spesielt til PC. Sandboxen er antakligvis enda lettere enn 2ern. Håper det blir laget mange nye spill med denne! Endret 14. oktober 2009 av MrLG Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Wow! Gleder meg til å se spill med denne. :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Ja blir en syk motor, håper på at Mass Effect 3 kunne brukt den også. eller et GTA 0.o Endret 14. oktober 2009 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Ble jo helt forelska, noe så vakkert! Et GTA spill med den motore hadde vel drept de fleste PC'er. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Du kan ikke bruke en motor til hva som helst. Lenke til kommentar
cs_ Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Dette er vel dårligere grafikk enn det CryEngine2 klarer å prestere? Er det ikke slik at denne enginen er beregnet for 360 og PS3 hovedsakelig, og er derfor jekket ned litt (?). Ser ut som det er mer fokus på innendørsområder, vet ikke om det er fordi enginen er mer beregnet for det - eller om det er fordi konsoller ikke klarer å prestere like bra i outdoor-soner. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Må si kvaliteten var skummelt bra Jeg husker for 11 år siden da vi satt og spilte Half Life og Diablo 2 og måpte over kvaliteten Lenke til kommentar
Petter Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Synes de konsentrerer seg for mye om grafikken på spillene om dagen, føler at det er for lite fokus på selve spillet og handlingen. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Sant det. Var mer historie og gjennomførelse i de gamle spillene Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Dette er vel dårligere grafikk enn det CryEngine2 klarer å prestere? Er det ikke slik at denne enginen er beregnet for 360 og PS3 hovedsakelig, og er derfor jekket ned litt (?). Ser ut som det er mer fokus på innendørsområder, vet ikke om det er fordi enginen er mer beregnet for det - eller om det er fordi konsoller ikke klarer å prestere like bra i outdoor-soner. Den er ikke beregnet for konsoller hovedsakelig. Motoren får ytet sitt fulle på datamaskin derav. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 Synes de konsentrerer seg for mye om grafikken på spillene om dagen, føler at det er for lite fokus på selve spillet og handlingen. Men nå har jo Crytek laget graffikken for en, så nå kan man jo faktisk fokusere mer på gameplay og historie, hvis man bruker denne motoreren selvfølgelig. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Ja det er klart, men synes fortsatt spill var bedre før, kan være selektiv hukommelse, men. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Ja det er klart, men synes fortsatt spill var bedre før, kan være selektiv hukommelse, men. Hehe kan være, personlig synes jeg at jeg synes spillene i dag er så gode at jeg bli fortere lei dem, da jeg heller har lyst til å spille et annet bra spill. Før så var det mindre antall bra spill, og da brukte jeg mer tid på å utforske de som var bra fullt ut. Men det er meg da BTP så mener jeg at med Cryengine 3 har man muligheten til å lage "det perfekte spill", da jeg mener spill ikke trenger bedre graffikk forløpig enn hva det kan prestere, og graffikken er ingen hindring i å gjøre spillet dårligere, alt ligger opp til resten av gameplayet etc. Endret 23. oktober 2009 av MrLG Lenke til kommentar
Hanfrapubennedigata Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Eg gler meg! Eg er berre littegrann skuffa for at Bioshock 2 ikkje kjem med denna... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå