Gå til innhold

CryEngine 3 er sluppet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+513

Ja blir en syk motor, håper på at Mass Effect 3 kunne brukt den også.

eller et GTA 0.o

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Dette er vel dårligere grafikk enn det CryEngine2 klarer å prestere? Er det ikke slik at denne enginen er beregnet for 360 og PS3 hovedsakelig, og er derfor jekket ned litt (?).

Ser ut som det er mer fokus på innendørsområder, vet ikke om det er fordi enginen er mer beregnet for det - eller om det er fordi konsoller ikke klarer å prestere like bra i outdoor-soner.

Lenke til kommentar
Dette er vel dårligere grafikk enn det CryEngine2 klarer å prestere? Er det ikke slik at denne enginen er beregnet for 360 og PS3 hovedsakelig, og er derfor jekket ned litt (?).

Ser ut som det er mer fokus på innendørsområder, vet ikke om det er fordi enginen er mer beregnet for det - eller om det er fordi konsoller ikke klarer å prestere like bra i outdoor-soner.

Den er ikke beregnet for konsoller hovedsakelig. Motoren får ytet sitt fulle på datamaskin derav.

Lenke til kommentar
Synes de konsentrerer seg for mye om grafikken på spillene om dagen, føler at det er for lite fokus på selve spillet og handlingen.

Men nå har jo Crytek laget graffikken for en, så nå kan man jo faktisk fokusere mer på gameplay og historie, hvis man bruker denne motoreren selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Ja det er klart, men synes fortsatt spill var bedre før, kan være selektiv hukommelse, men.

Hehe kan være, personlig synes jeg at jeg synes spillene i dag er så gode at jeg bli fortere lei dem, da jeg heller har lyst til å spille et annet bra spill. Før så var det mindre antall bra spill, og da brukte jeg mer tid på å utforske de som var bra fullt ut. Men det er meg da :p

BTP så mener jeg at med Cryengine 3 har man muligheten til å lage "det perfekte spill", da jeg mener spill ikke trenger bedre graffikk forløpig enn hva det kan prestere, og graffikken er ingen hindring i å gjøre spillet dårligere, alt ligger opp til resten av gameplayet etc.

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...