John Keats Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Hvilke frisørsalonger i Oslo er de skikkelig flinke? Hvor de klipper håret på grunn av de trives som frisør og ikke for å få betalt regningene. Trenger et par anbefalinger. Pakkisjappa jeg pleier gå, hvor det dog kun koster 100,- gir ikke resultatet jeg er ute etter. Endret 14. oktober 2009 av -Grendel- Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Tipper Toni&Guy vil gjøre deg fjong på håret, det OM du vil betale en del for klippen. Lenke til kommentar
Destu Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Tipper Toni&Guy vil gjøre deg fjong på håret, det OM du vil betale en del for klippen. Enig.. de har mange gode frisører Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Tipper Toni&Guy vil gjøre deg fjong på håret, det OM du vil betale en del for klippen. Enig.. de har mange gode frisører Second that Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Etter første besøk hos Toni & Guy har jeg siden blitt stamkunde. Jeg har vært på en rekke andre dyre salonger som Adam og Eva og Auster, men de greide å kødde det maks til hver gang. Og Toni & Guy var faktisk 100-200 kr billigere enn de andre på klipp. Det som er bra er at de finnes også i andre storbyer i verden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå