OgnOmm Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Sitter i en gammel ørelappstol.. Ligner litt på en stressless, men rygg og sete titter sammen, så når ryggen lenes bakover kommer lårene oppover. Denne stolen er så digg at det ikke kan beskrives. Lene seg bakover met tastatur i fanget, eller sitte oppreist og spille, kanskje med ei ekstra pute bak ryggen. Stolen er vanligvis lav, men jeg satte på lengre kreklosser. Funker fett! Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 å sitte godt tilbakelent funker fett for meg, bare pass på å riste litt på føtter og nakken. En dag her fikk jeg en lettere blodpropp fordi jeg hadde sittet så mye foran skjermen 8) Lenke til kommentar
strykebrettet Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Altså, jeg har en knall sittestilling!Jeg sitter i sånn speiderstilling døgnet rundt.. jeg klarer nesten ikke sitte annerledes. Helt kronisk! :smile: [Edit] : Altså, sitte med beina i kors. Du er ikke alene... jeg sitter som om jeg skulle mediterer.. eller prøver og få kontakt med høyere makter. sitter nå i en Gammel utslitt sofa ting som er fra 1972 med kulehode og rette tast. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Svar på spørsmål: -Doggy -Direktør -Føttene-på-bordet Lenke til kommentar
Term Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 i lenestolen med go al bundy stil mens jeg ser på TV å nipper til en kald cola/pils Lenke til kommentar
fondus Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Svar på spørsmål: -Doggy -Direktør -Føttene-på-bordet Det bare _måtte_ komme Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 2. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2003 Svar på spørsmål: -Doggy -Direktør -Føttene-på-bordet Prøv doggystyle i 3 timer og sitt på IRC du... Da skal du få en diplom av meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå