Wabby Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 har et problem, spiller omtrent ikke rolle hva jeg sitter på. Men etter å ha sitte en time eller fler forran pc'en så får jeg vondt i hofta, rompa, nakken eller et eller annet finulig sted... Finnes det noe vi kan kalle "den ultimate sitte/ligge stilling"...? Hvis det er noen som kjenner til den så forte... Men nå må jeg reise meg opp og gå en runde.... :-? Lenke til kommentar
adawen Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Altså, jeg har en knall sittestilling! Jeg sitter i sånn speiderstilling døgnet rundt.. jeg klarer nesten ikke sitte annerledes. Helt kronisk! :smile: [Edit] : Altså, sitte med beina i kors. Lenke til kommentar
EC Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Stressless. Trenger ikke si mer! Men jeg tror du kan ha godt av å gjøre noen strekkøvelser. Jeg merker også slike tendenser når jeg sitter veldig lenge foran maskina (noe som skjer ofte når man studerer data). Særlig merker jeg det i leggmuskulaturen og i midten av ryggen. 15 minutter på senga eller på sofaen hjelper, i kombinasjon med strekkøvelser. Tøy ut som vanlig, men gjør det sakte - så risikerer du ikke forstrekkelser. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 22. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2003 Stressless. Trenger ikke si mer! Tanken har slått meg, en sånn stor fet en i skinn som de har på friends.. men det koster flesk... Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Hm, må nok variere med stillinger vettu :wink: Det gjør jeg.. kan da sitte i flerfoldige timer, værre er det med øynene (60Hz CRT ) Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Hm, må nok variere med stillinger vettu :wink: Det gjør jeg.. kan da sitte i flerfoldige timer, værre er det med øynene (60Hz CRT ) Oi, da ødelegger du jo praktisk talt øynene dine! (nesten) Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 69? Jeg sitter med det ene benet i kors og det andre nedover.. :-? Prøv å hopp og sprett litt hver halv time eller no sånt.- :wink: Lenke til kommentar
uranus Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Bjaa har fått nytt stol som er veldig god å sitte i! Den kosta kun 800 spenn og man kan sitte der for timesvis før man merker noe i ræva og nakken osv. Annbefales sterkt! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 22. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2003 Bjaa har fått nytt stol som er veldig god å sitte i! Den kosta kun 800 spenn og man kan sitte der for timesvis før man merker noe i ræva og nakken osv. Annbefales sterkt! Ny stol, hva slags stol ? :-? Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 sitter på vanlig kjøkken stol jeg da går helt fint blir avog til litt vasen i ræva da er det bare på å sette seg på dyna da Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Du må ha noe å strekke beina på, først og fremst. I tillegg trenger du også noe å støtte nakke og hode, eller bare hode, ikke bare nakke, på. Det er viktig å belaste flest mulig deler av kroppen like mye - det gjør man ikke om man sitter på en kontorstol. Nå skal det sies at dette ikke akkurat var vitenskaplig bevist. Kun noe jeg kom da jeg så posten din, men jeg tror det skal stemme nogenlunde bra. Lenke til kommentar
PowerOfNow Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 hei Wab: Gjør som meg å ta med laptopen i senga! (takk gud for WLAN) Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Altså, jeg har en knall sittestilling!Jeg sitter i sånn speiderstilling døgnet rundt.. jeg klarer nesten ikke sitte annerledes. Helt kronisk! :smile: [Edit] : Altså, sitte med beina i kors. Syns det er ganske deilig jeg også Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 30. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2003 hei Wab: Gjør som meg å ta med laptopen i senga! (takk gud for WLAN) Men Tv'en og Stereo'n er i stua :-S Laptop Music er ikke å hoppe i taket av... Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 hei Wab: Gjør som meg å ta med laptopen i senga! (takk gud for WLAN) Ja hurra for WLAN Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 hei Wab: Gjør som meg å ta med laptopen i senga! (takk gud for WLAN) Sorry med denne dobbelposten: Error in posting! Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 auu.. det gjør vont å sitte med beina i korsj da! kjenner knokklene stange ned i bakken. og klemme og tøre på knoklene som treffer bakken :S Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Stemmer det Uranus her er bilde av den: Den kosta 800 kroner på møblringen, oppe ved rånesletta (der du kjørte fort med Asconaen) Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Altså, jeg har en knall sittestilling!Jeg sitter i sånn speiderstilling døgnet rundt.. jeg klarer nesten ikke sitte annerledes. Helt kronisk! :smile: [Edit] : Altså, sitte med beina i kors. Er det Lotus stilling du mener ,no det er deilig til du mister følelsen i beina Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 LOL, lotus foran pc'n er upraktisk. Plager meg at jeg pleier å sitte med beina i kors, blir så klamm nedentil :oops: anyways, PLUTOSTILLINGEN er jo alles favoritt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå