Gå til innhold

Etter jeg har installert W7 fullt får jeg frem "Pc Angel Recovery"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg skjønner det ikke, er umulig å trykke på avbryt. Da bare restarter den og utfører samme prosessen. Får masse valg om å gjøre den opp til fabrikkstand.

Hva skal jeg gjøre?!

høres ut som om det har blitt noe tull med boot rekkefølgen. Sjekk i BIOS. Og du er sikker på å at du har installert Windows 7 på pcen? Installasjonen har ikke gått feil, og eneste boot disk den nå finner er recovery partisjonen?

Lenke til kommentar

http://www.google.no/search?hl=no&q=%2...art=10&sa=N

Dette er PC leverandørens innebygde recovery partisjon som har køddet seg til mht oppstart.

Maskinen din er tydligvis "borked" etter installasjonen din av W7.

Du kan gjøre deg opp et valg om du skal slette helt og holdent Angel recovery partisjonen til maskinen din.

Om du ønsker dette boot systemet ditt med f.eks en bootbar cd med gparted partitioning tool - slett angel recovery partisjonen din helt og alle andre partisjoner - installer så W7 pånytt.

Merk at du da ikke kan gjenopprette maskinen tin til fabrikk tilstand med levert operativsystem . Du må da såfall ha brent ut gjenoppretting til CD/DVD plater.

Lenke til kommentar
Skal se på dette i morgen. Så hvis jeg installerer W7 kan jeg ikke gå tilbake til Vista?

Om det er bare å sette disken til active så er det ikke noe stress, da beholder du recovery partisjonen og kan gå tilbake til Vista.

Om du sletter recovery partisjonen, så er det ingen vei tilbake nei....

Lenke til kommentar
Men kan jeg deaktivere recovery på harddisken min? Fordi Pc angel har gjort den tilbake til vista..Gjort det hele tiden

Du burde vel egentlig få hjelp av noen med grei pc kunnskap, og da mener jeg hjemme hos deg.

Det virker som om recovery programmet ditt er vanskelig, og du må ha litt mer en gjennomsnittlig god pc kunnskap for å redde dette inn.

Det du må gjøre for å beholde recovery partisjonen er å

1. Installere Windows 7

2. Vente til den siste omstarten

3. Kjøre den cd platen nevnt før i tråden

4. Sette Windows 7 partisjonen som aktiv

5. Ta ut cd platen nevnt over, og sette inn W7 platen igjen

6. starte på nytt, fullfør installasjonen

7. Ta ut W7 platen, start pcen på nytt og håp på det beste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...