freddy Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Har akkurat fått i havn en Omnibook XE3. Den har innebygd COMBO CD/RW - DVD. Men jeg får ikke brukt DVD spilleren til å spille av DVD filmer. Får hele tiden melding om at det er et problem og at jeg bør redusere farvedybden og oppløsningen. Har redusert dette til et minimum, men får allikevel meldingen. Ligger ikke med opprinnelig konfigurasjon, da jeg la inn XP pro. Er det noen som har maskinen som har samme problemet, evt som vet hvilke software som brukes i orginal oppsettet? De medfølgende recovery CD'ene gir begrenset med hjelp. Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Når du har en PC med kombinert DVD/CD-brenner, kan du egentlig bare glemme å oppgradere til et nyere OS hvis oppdaterte drivere fra produsent (HP) er tilgjengelige, med mindre du klarer deg uten DVD-spiller. HP modifiserer WinME-installasjonsfilene slik at de inneholder driveren til Combo-spilleren, dette ligger ikke inne som standard på inst.filene. Leste om det samme problemet i PC World Norge om en IBM bærbar PC+Combo-spiller. Lenke til kommentar
blundern Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Hei, Ring 22 73 56 01 HP har bra support-linje. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 1. HP har ikke god support, nei. 2. HP har derimot gode driveroppdateringer. Du finner nok XP drivere på http://www.hp.com Jeg fant alt av drivere som jeg trengte til min Omnibook 6000, i hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå