Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dagens moral (morsom)

Gjest Moralensvokter

Anbefalte innlegg

Gjest Moralensvokter

Denne historien er kopiert fra internett. Handler ikke om meg eller noen bekjente, men fortsatt sykt bra:D

I sommer tok jeg meg en to ukers ferie i Spania. Poenget med ferien var å IKKE være på internett eller bruke mobilen, såkalt backpacking ferie. Jeg snakket om det ofte før jeg dro blant venner og bekjente. Kjærsten min derimot... skulle vise seg å være verdens værste lytter. Jeg dro fredag 1. Juni. Tiltross for at jeg ringte og sa ha det natten før jeg dro, innså hun aldri at jeg dro. Når jeg kom hjem 2 uker senere hadde jeg MANGE e-mailer i innboksen min...

Fredag 1 Juni 15:05 Subject: Babe!

*smask* Hei! Jeg og vennina mi skal dra til Madelene ikveld. Jeg ringer deg om et øyeblikk, du og gutta må ta turen dere også! Elsker deg<3 Anna

Fredag 1 Juni 23:00 Subject: Kom igjen da!

Hei igjen! Prøvde å ringe deg flere ganger istad, men du svarte meg ikke:) Du unngår meg ikke vel? Ring meg når du ser denne meldingen<3 PLANEN MED TUREN VAR Å IKKE KOMMUNISERE VIA MOBIL ELLER INTERNETT OG DET HADDE JEG SAGT KLART IFRA TIL KJÆRESTEN MIN.

Lørdag 2 Juni 12:00 Subject: Savnet deg!

Aaaannnndddeeerssss<3 Jeg savnet deg igår.Det var to gutter som prøvde seg på meg, men jeg ignorerte dem. Jeg lot han ene spandere en drink på meg og sa at han liknet på deg, ha ha ha. Prøvde å ringe deg igjen men du svarer ikke?? Telefonproblemer på G? Jeg og Maria skal ut å drikke oss fulle idag, middag hos deg først! sees<3

Søndag 3 Juni 11:42 Subject: Hallo???

Anders, hva faen? Hvorfor ignorerer du meg? Du var ikke hjemme? Jeg er ikke glad nå, ring meg NÅ...

Tirsdag 5 Juni 20:22 Subject: Hva faen?

Hva faen skjer? Svar meg! Ring meg! Jeg vet du gjemmer deg... Ringte kompisen din og spurte hvor du var og jeg hørte deg i bakgrunnen. Du er virkelig ikke den personen jeg trodde du var??:( Siste sjanse... ring meg ikveld og finn på verdens beste unnskyldning eller stikk, jævla taper.

Tirsdag 5 Juni 22:23 Subject: Rasshøl

Jeg har ringt deg 50 ganger! Jeg prøvde å ringe moren din.HUN RINGTE MAMMA, MEN MAMMA VAR IKKE HJEMME. HUN HADDE TENKT TIL Å RINGE OPP IGJEN, MEN KJÆRESTEN MIN HAR IKKE HILST PÅ FAMILIEN SÅ HENNE HADDE IKKE NUMMERET. HUN RINGTE MED SKJULT NR.

Tirsdag 5 Juni 23:00 Subject: Det er over...

Slutt. The end. Ikke ring meg. Ikke send meldinger til meg. Du vet ikke hva du har tapt. Jeg syntes synd på deg din jævla sopptrekker. ha ha ha

Søndag 10 Juni 22:00 Subject: Hater deg.

Hei fuckface. Arne, en av kompisene dine, han som du er så jævla sjalu på... jeg har pult han. Flere ganger. ha ha ha. Du har ødelagt for deg selv. Hvem er den dumme her nå? Huh? Sitter du hjemme og griner over å ha mistet meg? Taper ha ha ha HUN ER UTRO, ELLER JEG ER JO EGENTLIG SINGEL PÅ DETTE TIDSPUNKTET:p

Tirsdag 12 Juni 14:14 Subject: les dette...

Anders. Vi må snakke sammen. Vi som alltid har hatt det så bra. Du fikk meg til å føle meg så mye verdt. Fantastiske stunder sammen. Fine ferier, helger og all den tid vi har tilbringet sammen. Du var den som kunne ha en fantastisk tid for deretter å toppe det med fantastisk og målløs sex. Anders, ring meg! Jeg savner deg<3 Du ringer meg ikveld:) Du skylder meg en unnskyldning. En sjanse

Tirsdag 12 Juni 20:47 Subject: glem det...

Jeg prøvde å nå deg Anders. Jeg virkelig prøvde. Jeg har et så mye bedre liv uten deg. Din jævla bondetamp. Jeg har alltid latet som jeg har likt vennene dine, filmene dine, showene dine, humoren din, klærne dine, familien din... ja ALT SOM TILHØRER DEN JÆVLA PERSONLIGHETEN DIN. Anders, din bitch. Aldri snakk til meg igjen. jeg drar til moren din og leverer alle gavene du har gitt meg!!!

HUN DRAR TIL MOREN MIN OG MOREN MIN FORTELLER AT JEG ER PÅ BACKPACKING TUR I UTLANDET OG SPØR OM HUN IKKE VISSTE DET. KJÆRESTEN MIN TAR MED SEG ALLE TINGENE TILBAKE OG FORLATER MOREN MIN MED ET RASK "HA DET."

Torsdag 12 Juni 23:27 Subject: ÅPNE DENNE MAILEN FØRST. SLETT ALLE DE ANDRE!!!

Kjære... hvis du elsker meg så slett alle mailene du har fått av meg de siste to ukene. Ikke les dem. De er ikke viktige. Det er hemmelige dokumenter. Jeg ber deg... ikke les dem. Ring meg så fort som mulig. ELSKER DEG! ANNA<3<3<3

Jeg leste e-mailene.

Jeg og Anna er ikke sammen lengre.

Jeg lærte to ting av dette her...

1. Aldri bli sammen med emotional freaks.

2. Ha på telefonen når du er i utlandet

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den filmen er genial ja :)

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

">

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...