Gå til innhold

Bulke Jens is back?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skal gjøre denne tråden en tjeneste å summere opp litt politikerforakt, sånn at jeg har gått gjennom store deler av det denne tråden kommer til å handle om.

De forbanna politikerne kan man ikke stole på. Skal bare sitte på sin høye hest, mens de meler sin egen kake. De bare lyver og lyver, og vil ikke gjøre noe som helst. Sosialistfaenskapet kommer til å ødelegge vårt flotte samfunn. Husk at Hitler var nasjonalsosialist. Sosialistene er faktisk verre enn Hitler.

Nå føler jeg at jeg fikk dekket mye. Dere fyller sikkert på uansett så jeg tror dette blir bra.

Endret av GrandMa
Lenke til kommentar

Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen: Når folk må grave fram og tørke støv av 8 år gamle episoder som ikke noenting har med politikk å gjøre, må vi som leser det bare kunne anta at på de 8 årene har ikke vedkommende politiker gjort noe som han kan tas på, rent politisk...?

Gi meg 8 år, så har jeg sikkert også gjort noe som hadde havnet i VG, dersom jeg var partileder i AP. Gudene skal vite at jeg har gjort det på de 50+ årene som har gått...

En kjedelig hendelse? Opplagt. Men verden går videre. I mellomtiden er slike oppslag en forbigående pine, som maskerer de store sakene. Regjeringen driver jo litt med politikk og krig og fred og sånt, innimellom bilkjøringen. Noen av oss synes det er en viktigere diskusjon.

Geir :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...