Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Kjønnshår, hvor mye er normalt?

Gjest Guest_Fredrik_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Fredrik_*

Jeg er en gutt på 16 år som er så sykt lei av å ha mye hår på tissen. Jeg hater det noe virkelig. De fleste har hår over tissen og litt på ballene. Jeg har nemlig hår over hele tissen. Sånne små hår overalt på tissen min. Jeg må shave meg vær eneste helg! Dette her synes jeg nesten er litt krise. Jeg tipper at jentene synes dette er bare ekkelt. Er dette her krise eller ikke? Finnes noen tabletter eller no mot hår på tissen? vær så snill å svar! HJELP

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg ville ikkje ansett det som noko problem så lenge du berre held det i sjakk. Det er ikkje verdas undergang. Nokon må sminke seg kvar dag, du må barbere deg kvar helg. Eller det vil seie, du veljer å gjere det.

Kva om du barberer deg oppover i staden for nedover? Då tek du dei mykje dypare - altså det tek litt lengre tid før dei kjem att.

Ellers er det nok mogleg dei har noko krem eller liknande på apoteket som hemmer hårveksten litt. Trur eg har sett noko slikt på ein reklame ein gong, dog for damer men. Kan vel ikkje vere noko hokus pokus. Kanskje berre sprøyt for alt eg veit. Men spørr på apoteket. Det er ikkje så flaut.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Fredrik_*
Når du begynner å bli litt sexuelt aktiv, som jeg tipper du kanskje allerede er eller ihvertfall rett rundt hjørne så kommer du nok til å shave deg minst en gang i uka uansett. Så stress er det vel ikke? :)

Jeg synes det er ganske stress. Jeg holder på med en jente nå og vi er veldig nær sex. Også under privaten er det sånne små hår med noen store mellom rom. Jeg synes dette er veldig irriterende.

Lenke til kommentar
Shaver du selve staken? :wow:
Alt skal shaves.

Indeed. Alt skal bort.

Hver helg høres ikke så veldig ofte ut. Selv tar jeg det 2 ganger i uken nå som jeg er singel (de kveldene jeg skal ut. Torsdag og Lørdag med andre ord, ja jeg liker den helt glatt).

Hvis jeg hadde hatt dame så ville det sikkert ha blitt noen flere ganger.

Lenke til kommentar
WTF, for det første har jeg aldri sett eller hørt om at det vokser hår der, for det andre barberblad på tissen? :S
Det er helt normalt med hår på stakan også. Ikke helt opp selvsagt. Uansett så er det lettere å kutte seg på pungen enn det er på stakan.

Tydeligvis gøy å se ut som en unge der nede.
Barbering øker følsomheten både for han og henne.
Lenke til kommentar
Det er helt normalt med hår på stakan også. Ikke helt opp selvsagt. Uansett så er det lettere å kutte seg på pungen enn det er på stakan.

Skjønte jo at det ikke var helt opp, men fikk forstyrrende bilder inne i hodet mitt alikevel =) Skjønner nå. Greit nok det, men jeg er ganske sikker på at om jeg kuttet meg på tissen ville jeg ha besvimt :confused:

Endret av Gamlemor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...