tacomodo Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Kan noen linke, evt. forklare, hvordan best isolere bryst med manualer? Lenke til kommentar
War Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) http://www.tn.no/guide.aspx?id=86 Albuen din skal ikke lenger ned en ryggen din, som om du ligger på et gulv når du senker. Dvs ikke følg TNs tips på denne øvelsen. Iallefall om du har planer om å trene serriøst og løfte 40-50-60 kg pr arm. Finner også en del øvelser her- Endret 14. oktober 2009 av War Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 Takk for svar. Hadde egentlig håpet på noe annet. Jeg synes vanlig benkpressaktig løfting som det der blir mest tungt på armene. Lenke til kommentar
War Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 tacomodo, hva mener du? Om benkpress er tung på slutten er triceps forsvake. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2009 Det er nok MEGET mulig at tricepsene mine er for svake, men jeg har bare ikke så mye interesse av å trene de. Skulle likt å fått all energi på å trene kun bryst og siden jeg kun har manualer er det grunnen til at jeg etterlyste øvelser mest isolerende for bryst med manualer. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Du MÅ nok kjøre litt triceps også.. Hvis du ikke har aparat, så får du ikke trent brytst isolert. Du vil enten ta med deg triceps (benkpress lignende øvelser) eller biceps (strake armer) Uansett, du kommer ingen vei uten å trene resten av kroppen også. Det mer muskler du bruker, det mer muskler bygger du =) Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Flies er da rimelig isolert? http://www.coopersguns.com/videos/exercise...ls/dumbell-fly/ Lenke til kommentar
HValder Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Kvifor vil du ikkje trene resten av kroppen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå