Gå til innhold

Hvilkne XBOX360 har HDMI?

nor50

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det selges harddisker for X360, så du slipper å måtte investere i ny Xbox. Men Microsoft er flinke til å ta godt med penger for harddiskene sine. Men finnes vel to alternativer nå - en 120 GB harddisk (tilgjengelig hos MPX.no for 995,-) ellers er det vel en Xbox 360 Starter Pack hvor du får med en 60GB harddisk, headset og 3 måneder med Xbox Live (tilgjengelig hos Gamezone.no for 749,-).

Lenke til kommentar
Det selges harddisker for X360, så du slipper å måtte investere i ny Xbox. Men Microsoft er flinke til å ta godt med penger for harddiskene sine. Men finnes vel to alternativer nå - en 120 GB harddisk (tilgjengelig hos MPX.no for 995,-) ellers er det vel en Xbox 360 Starter Pack hvor du får med en 60GB harddisk, headset og 3 måneder med Xbox Live (tilgjengelig hos Gamezone.no for 749,-).

ikke på lager som vanlig.

prøv qxl.no, pass opp for de som er fake.....

Lenke til kommentar
Alle xbox360 har HDMI-utgang, men bare noen utgaver av Elite følger med HDMI kabel, og harddisk kan du få kjøpt billig på Finn.

HDMI-kabel følger med alle Elite-versjoner :)

hø, jeg sletter som gal fra min 120gb.

venter helt utslitt her på en 250gb disk....

+1

Lenke til kommentar
HDMI-kabel følger med alle Elite-versjoner :)

Da Microsoft annonserte prisfall på Elite i august, ble det klart at den ikke lenger kommer med HDMI kabel, faktisk ikke komponent kabel heller, bare kompositt kabel. Aner ikke om denne varianten er kommet på markedet i Norge enda, men jeg ville sett på siden av esken hva kabler den inneholder om man er usikker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...