HiSpeed Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Usikker på om jeg er i rett forum men jeg er ute etter et script som sjekker om det er en mobiltelefon som kommer inn på min webside www.mittdomene.no og som sender mobilen videre til f.eks. m.mittdomene.no. Finnes det en løsning på dette? Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 du sjekker uaprof'en som skal følge med i http-requesten, denne skal inneholde informasjon om hva slags browser og OS besøkende benytter seg av, så spørs det jo litt hvilken platform du benytter deg av hvordan du eventuelt gjør det.... Og om det er andre måter å også gjøre dette på så beklager jeg, dette er ikke akkurat mitt daglige virke Lenke til kommentar
HiSpeed Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2009 Jeg er ingen reser i programmering men fant en løsning her som jeg skal sjekke nærmere. Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Ergo du bruker PHP, da kan du hente ut User Agenten slik $_SERVER['HTTP_USER_AGENT'] Videre kan du bruke funksjonen get_browser for å hente mer informasjon om browseren.... /Espen Lenke til kommentar
HiSpeed Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2009 Takk for alle innspill! Valgte løsning i Innlegg 3 med ferdig løsning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå