joakimz Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) hei, jeg går på boksing trent der i 2 måner ca trener gangske bra, men har lyst på en ting som trener ganske bra for magen når jeg er hjemme å , sit-ups er litt kjedelig.. kan noen finne et link til der jeg kan bestille? ( ikke så veldig dyr da), skal ha sixpack fortest mulig : ).. Endret 14. oktober 2009 av joakimz Lenke til kommentar
Kenneth199 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Planken, reverse crunch, lavere fettprosent. Ville hatt litt spett på magen når du bokser, du får jo gjentatte slag mot magen. Endret 14. oktober 2009 av Kenneth199 Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2009 joa men vil liksom ha en ting som jeg kan trene magen på på fridtida , sit-ups og slå i magen gjør jeg nede der.. og fett trenger jeg ikke tenkte på jeg blir aldri feit blir faktisk tynnene av godteri og sånn... , men spiser sunt uansett Lenke til kommentar
HValder Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Kvifor kaste vekk peng på apparat når de allerede finnes fleire gode alternativ? Som Kenneth199 sa har du øvingar som planken og reverse crunches, andre gode øvingar er f.eks. hengende beinhev eller dragonflags. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå