Lexiboij Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Hei, har for en stund siden bestilt noe bøker, men det viste seg at de ikke var i produksjon lenger. Er det noen der ute som har anbefalninger til bøker? Jeg har ikke noen spesiell kunnskap fra før. (Kan hello world!) Lenke til kommentar
Antaurix Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Harry Potter bøkene i tillegg til Rim & Ram, begge er klassikere! Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Siden du liker Arsenal skal jeg la være å bemerke ditt mer eller mindre morsomme innlegget ditt. Glemte å skrive på C#. Kan jo være uklart for noen hva jeg tenker på når jeg poster i C# forumet. Stor feiltagelse fra min side. Endret 14. oktober 2009 av Lexiboij Lenke til kommentar
atsjoo Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Wrox sin Professional C# 2008 har jeg sett en del i, og den ser ut til å være et greit sted å starte. Har du noen erfaring med andre programmeringsspråk? Hvis du har programmert i Java e.l. tidligere vil jeg sterkt anbefale C# in depth - Anders Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Den nederste boka på denne siden er bra, den har jeg. Bestilles på norli. http://www.it-2.no/index.asp?fil=nedlasting Lenke til kommentar
NorwegianSF Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Den nederste boka på denne siden er bra, den har jeg. Bestilles på norli. http://www.it-2.no/index.asp?fil=nedlasting Har brukt den selv på VGS da jeg tok IT2 i fjord og den er et bra utgangspunkt dersom du er så og si blank når det kommer til C#. Det står ikke så mye om skriving/lesing til/fra filer der men dersom du har behov for dette så har jeg et par PDFer liggende som jeg kan maile deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå