Roadmaster Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Etter at jeg oppgraderte virusprogrammet (F-secure) har nettleseren begynt å slå seg av hver gang jeg klikker på en link eller prøver å åpne en ny fane. Nettleseren starter på nytt fra startsiden. Noen som kjenner igjen problemet og har forslag til løsning på problemet? Lenke til kommentar
Antaurix Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Avinnstaler F-Secure og skaff deg ett nytt program, du kan også reinnstalere hele PC'en. Endret 7. desember 2010 av Ninjaboy Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Problemet ligger i OS'et, Vista... I say no more... Lenke til kommentar
Roadmaster Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2009 Problemet ligger i OS'et, Vista... I say no more... Er det Vista eller F-Secure som er problemet? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Har du prøvd en annen nettleser? Du kan jo alltids prøve å avinstallere F-secure, å formatere og legge inn oset på nytt er vel strengt tatt ikke nødvendig. Lenke til kommentar
Roadmaster Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2009 Har du prøvd en annen nettleser?Du kan jo alltids prøve å avinstallere F-secure, å formatere og legge inn oset på nytt er vel strengt tatt ikke nødvendig. Nei, har ikke prøvd annen nettleser. Sorry, sikkert et banalt spørsmål, men kan du/dere forklare hva OS`et er??? Kan jeg prøve å avinnstallere F-secure og innstallere på nytt? Hadde ingen slike problemer før jeg oppdaterte til den nyeste F-secure versjonen... Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Os = Operativsystem. Anbefaler deg at du prøver en annen nettleser, Firefox eller opera burde gjøre susen. Om du ikke kan laste ned så kan du jo bruke en minnepenn / brikke og legge nettleseren på denne. Du bør også prøve å avinstallere F-secure og se om det hjelper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå