Gå til innhold

Ny milepæl! 13000 innlegg!

L4r5

Synes du L4r5 er kul?  

80 stemmer

1. 1. ?

• Ja, han er så kul at jeg nesten får krampe av å tenke på han!
      19
    • Ja, han er så kul at jeg får ståpels!
      13
    • Nei, men han er JÆVLIG heit!
      11
    • L4r5 er både kul og heit!
      9009
    • Jeg skulle ønske jeg var L4r5
      798

Anbefalte innlegg

Tviler ikke. Men hvis vi trekker fra fotballpostene (som strengt tatt ikke fortjener postcount. Det er FOTBALL FFS!) så kunne kampen blitt mer interrresant.

Om ikke fotball fortjener postcount, så kan man like gjerne ta bort postcount fra helse, seksualitet, samliv, film, mat og drikke. Og så har du mange flere papirkurv-innlegg som du har fått postcount for enn meg. Da tror jeg vi er like langt. :p Men du har litt mer kvalitet på innleggene, det skal du ha. :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da burde du vite at fotball og spam-kafeen også er to forskjellige ting.

Hva er forskjellen?

I fotball delen snakker dere om fotball, i DNFK snakker vi om alt utenom fotball :)

Begger er like mye spam hvis det skal være slik.

Endret av Natrich
Lenke til kommentar

Hva er forskjellen?

I fotball delen snakker dere om fotball, i DNFK snakker vi om alt utenom fotball :)

Enig i dette. "Prediction League" er jo ikke konstruktivt i det hele tatt, og er ikke forskjellig fra DNFK.

Lenke til kommentar

Hva er forskjellen?

Hva er forskjellen på film-delen? Der snakker man bare om film.

Hva er forskjellen på musikk-delen? Der snakker man bare om musikk.

Vet at folk hater fotball på dette forumet, men slike utsagn er bare latterlig.

Lenke til kommentar

Fotball på dette forumet burde ikke ha postcount, det er bare snakk om fotball fotball, i DNFK så er det bare snakk om alt utenom fotball, hva er forskjellen egentlig, her synes jeg at det burde være likestilling.

To be or not to be

Vil også si at dette ikke er arenaen for å diskutere slike saker, ta det heller opp i Tilbakemeldings delen av forumet.

EDIT: Lagt til mer.

Endret av Natrich
Lenke til kommentar
Vil også si at dette ikke er arenaen for å diskutere slike saker, ta det heller opp i Tilbakemeldings delen.

Er jo du som ikke er fornøyd med hvordan forumet fungerer, så tilbakemeldingskategorien er nok noe for deg. :)

Jaja, men uansett, for de som fortsetter diskusjonen så kan det heller tas opp der.

Men setter punktum nå

.

Lenke til kommentar

Jarmo nådde ti tusen for tre år siden, og alle de store gutta har i dag over tyve tusen innlegg. En viss Simen nærmer seg halvveis til et hundre tusen med stormskritt, så her er det bare å henge i. Jeg vet ikke hvilke ambisjoner dere andre sitter med, men jeg planlegger ihvertfall å være her for å gratulere Simen1 med innlegg nr. 100.000. Du skal heller få mine gratulasjoner i 2014 når du har ditt tiårsjubileum her på forumet, først da snakker vi forumrelatert milepæl.

Endret av fargoth
Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...