Bugge84 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Sliter med batteri kapasitet på T Diamond. Full ladet til tom på under 2 timer. Noen som kjenner til problemer ang dette, software feil osv. Evt oppgraderinger som kan bedre dette. Batteriene kan jo være def selvsagt men er jo ikke akkurat imponerende hvis dette er tilfellet, tlf er ikke mye over et år. Men selvsagt over et år så klage er vel lite vits i. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Anbefaler deg å sjekke ut xda-developers.com. Typisk ved cooked roms er bedre batterilevetid. Evt. kjøp nytt batteri (har ikke du en pixelfeil?) Endret 15. oktober 2009 av Da Kurlzz Lenke til kommentar
Bugge84 Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2009 Oki. Xda skal sjekkes. Nei har ingen pixel feil som jeg har fått med meg. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Det med batteriet var min feiltagelse. Har en kollega ved navn Bugge, men han er visstnok 86barn, så beklager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå