silinox Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) 68% ^^D Endret 15. oktober 2009 av silinox Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Trancelista=98% hetero House=100% 80tallspop=12% Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Hmm, kan ikke noen prøve å lage en liste som er 0% hetero? Vi kan jo lage en collaborative liste. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Lett det da, elton + george michael + village people osv. Lenke til kommentar
Staian Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 100% hetero på den eneste jeg har. Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 100% Hetero på min "random" liste. Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) 90 % på den listen eg hører mest på, god blanding av rock fra alle rundt Johnny Cash til idag. Han fant Twisted Sisters og Queen som trakk ned. Greit nok at Twisted Sisters kan se lett homofil ut, men Queen? Lagde etterpå en liste med to sanger fra Alejandro Fuentes (han lett homofile fra idol), og bare de to sangene, den fikk 100%! Her er det noe gale!! (Kan ha noe med at de ikke har lagt norske låter inn i systemet, men fortsatt!) Kan nevnes i en bisetning at de andre listene jeg hadde fikk 100% Endret 15. oktober 2009 av Kjuagutt Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 90 % på den listen eg hører mest på, god blanding av rock fra alle rundt Johnny Cash til idag. Han fant Twisted Sisters og Queen som trakk ned. Greit nok at Twisted Sisters kan se lett homofil ut, men Queen? Freddie Mercury var homofil. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 men Queen? Måtte le litt der. Men enig, musikken og legningen henger jo ikke slik sammen. Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 90 % på den listen eg hører mest på, god blanding av rock fra alle rundt Johnny Cash til idag. Han fant Twisted Sisters og Queen som trakk ned. Greit nok at Twisted Sisters kan se lett homofil ut, men Queen? Freddie Mercury var homofil. Freddie var biseksuell. Men det er jo selvsagt dette som trekker ned, til tross for at musikken er fantastisk og må si den er mer hetrofil en for eksempel "Wind of Change" av Scorpions som jeg hadde på en annen liste uten utslag. Til sammenligning, "Another one bites the dust", hva er mest hetrofilt? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Hvordan kan man egentlig definere en sang som mer homofil enn en annen? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Hvordan kan man egentlig definere en sang som mer homofil enn en annen? Det er vel kjerringsanger det letes etter. Myke sanger. Julelista mi fikk jo hadde jo tydeligvis masse gayness, mens min rappe-liste hadde ingen. Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Hehe, ja si det. Er vel hva du ville assosiert med musikken, om du ser for deg en Jan Thomas type eller en Lemmy type. Dette er vel egentlig også individuelt, så hva testlager har vurdert er jo det avgjørende. Og vet dette er å sette på spissen Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Hmm, kan ikke noen prøve å lage en liste som er 0% hetero?Vi kan jo lage en collaborative liste. Listen min som jeg faktisk hører på ble 0% hetero. You're dancing queen. Inneholder kun Michael Jackson. http://open.spotify.com/user/bebemj/playli...domMRl6HDW3m35n Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Alle de 4 playlistene mine var 100 % hetero, var morsomt med 100% på den første, men på den andre og tredje og?? Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 70% på den ene lista, den som jeg har all godmusikken min på. Kan informere om at det er en blanding av hip hop og rock, funk og slik musikk. På den andre spillelisten min, som bare er masse dritmusikk til fest, så fikk jeg 100% Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 93% hetero. Placebo ødela for meg =/ Lenke til kommentar
Colb Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 alle mine fikk 100% hetro. sel den som inneholder perler som sweet dreams og rubber lover (marmaduke duke) Kjørte kontrolltest tho. lagde en spilleliste med kun time after time av cindy lauper. den ble dancing queen lista 0% hetero Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) men Queen? Queer. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 21. oktober 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå