recer75 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Hei Finnes det en brukbar trafikk simulator der du får råd til hva du bør gjøre og der bilene oppfører seg noenlunde naturtro. Jeg hadde tenkt å bruke det til å lære meg trafikkreglene uten å måte lesse så mye. Samtidig lærer man bedre av å kjøre kjøl og enda mer i en ekte bil men det er snart vinter og jeg trenger noe å trene på først. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Jeg så dette her i butikkhylla her om dagen, men jeg aner ikke om det er noe bra. Det er kanskje rart at det ikke finnes flere trafikk-spill, men problemet med å lansere sånt internasjonalt er at trafikkreglene faktisk kan variere en god del fra land til land. Det er for eksempel mange land som ikke har vikeplikt fra høyre slik vi har det. Endret 14. oktober 2009 av Isbilen Lenke til kommentar
recer75 Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2009 Jeg så dette her i butikkhylla her om dagen, men jeg aner ikke om det er noe bra.Det er kanskje rart at det ikke finnes flere trafikk-spill, men problemet med å lansere sånt internasjonalt er at trafikkreglene faktisk kan variere en god del fra land til land. Det er for eksempel mange land som ikke har vikeplikt fra høyre slik vi har det. Akkurat noe slikkt jeg lettet etter. Takker. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Akkurat noe slikkt jeg lettet etter. Takker. Kanskje litt sent å komme med det nå. MEN: Vær obs på at trafikkreglene i USA er til dels veldig forskjellige fra i Norge. Så ikke vent at dette amerikanske "spillet" vil lære deg hvordan man kjører lovlig og trygt i Norge. Lenke til kommentar
bb79 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 I USA er det lov å kjøre på rødt hvis du skal svinge til høyre. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Dette spillet er ikke laget i USA (heller Tyskland eller Polen, tipper jeg), men det er viktig å huske på at trafikkreglene kan være annerledes. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 I USA er det lov å kjøre på rødt hvis du skal svinge til høyre. Det er også flere andre viktige forskjeller her å være obs på, men går ikke inn på det her da det blir OT. Dette spillet er ikke laget i USA (heller Tyskland eller Polen, tipper jeg), men det er viktig å huske på at trafikkreglene kan være annerledes. Det er ikke så store forskjeller i trafikkreglene til Tyskland eller Polen, men likevel noen ting det er greitt å være klar over. Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Fy fillen for eit kjedelig spel, bare kjøyre rundt å vere låvlig Jaja, lykke til, og måtte det vere til hjelp for nokon:P Endret 19. oktober 2009 av Sigurdl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå