Sigurdl Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Kjøper du vista nå får du jo gratis oppgradering til win. 7 Det er jo og mykje billigare enn å kjøpe ein uten OS nå og oppgradere til win 7 etter..... noen som har erfaring med og bytte operativ system på nye pcer? tar det veldig mye av ytelsen??? Det tar ingenting ytelse!!!!!! Går bare betre enn vista sidan XP er mykje meir lettkjøyrt Endret 19. oktober 2009 av Sigurdl Lenke til kommentar
livingman Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 Kjøper du vista nå får du jo gratis oppgradering til win. 7 Det er jo og mykje billigare enn å kjøpe ein uten OS nå og oppgradere til win 7 etter..... noen som har erfaring med og bytte operativ system på nye pcer? tar det veldig mye av ytelsen??? Det tar ingenting ytelse!!!!!! Går bare betre enn vista sidan XP er mykje meir lettkjøyrt skal nok kjøpe en med vista og "de-gradere" ned til xp Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Kjøper du vista nå får du jo gratis oppgradering til win. 7 Det er jo og mykje billigare enn å kjøpe ein uten OS nå og oppgradere til win 7 etter..... noen som har erfaring med og bytte operativ system på nye pcer? tar det veldig mye av ytelsen??? Det tar ingenting ytelse!!!!!! Går bare betre enn vista sidan XP er mykje meir lettkjøyrt skal nok kjøpe en med vista og "de-gradere" ned til xp Hva er poenget med det? Dagens middels maskiner dra Vista ganger 3 og Windows 7 som alle vil oppgraderer til er ikke tungdrevet i det hele tatt... Glem xp min 5 år gamle IBM med en enkel kjerners 1,5 GHz prosessor drar Windows 7 så det griner XP = T Ford så kom deg videre... Lenke til kommentar
livingman Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2009 vel personlig liker jeg xp mye bedre siden du får mer ytelse får pengene som sakt før : jeg ønsker ikke og betale mer for og ha det nyeste operativsystemet Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) vel personlig liker jeg xp mye bedre siden du får mer ytelse får pengene som sakt før : jeg ønsker ikke og betale mer for og ha det nyeste operativsystemet Du betaler ikke noe ekstra!! Det er jo poenget, du får Windows 7 med "gratis" når du kjøper en ny maskin så hvordan vet du at Windows 7 ikke er noe for deg da du ikke har prøvd det? Du får jo bedre ytelse med Windows 7 også.... Endret 20. oktober 2009 av Jada-jada Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå