€uropa Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Når jeg skal på ferie til Spania, vil jeg gjerne kjøpe med meg en sombrero. Problemet blir å få den med seg hjem, da den er ca en meter i diameter. Jeg har ikke en koffert som er en meter i både lengde og bredde. Og jeg kan se for meg at det blir et problem å ha på meg en sombrero på flyet. Vet noen hvordan jeg kan få med meg en sombrero? Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Kompis av meg som kjøpte en der nede, men den kom i en pose. Vi åpnet den og dyttet ut bulen, funka fett det! Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2009 Reiste han med den i en pose? Man kan vel bare ha én pose/sekk som håndbagasje? Lenke til kommentar
simon11 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Når jeg har kjøpt sæve ting i urlande, har jeg av og til posta det hjem. Dette har ikke vært så store ting da. Du kan sjekke inn store ting på fly. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Reiste han med den i en pose? Man kan vel bare ha én pose/sekk som håndbagasje?Hos Ryanair ja. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2009 Det blir vel likevel litt problematisk å ha med en pose som er en meter i diameter. Når jeg har kjøpt sæve ting i urlande, har jeg av og til posta det hjem. Dette har ikke vært så store ting da. Du kan sjekke inn store ting på fly. Er det ikke dyrt å sende ting fra Spania til Norge? Er det ikke dyrt å sende så store ting? Hvordan skal jeg sjekke den inn på flyet, sombreroen kan da ikke ligge løst med resten av bagasjen min? Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 den var sammenpresset, og brettet i to. Lå i bagasjen som vi sjekket inn. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Er det ikke bare å ha den på hodet under hele reisen? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2009 den var sammenpresset, og brettet i to.Lå i bagasjen som vi sjekket inn. Blir den ikke ødelagt? Er det ikke bare å ha den på hodet under hele reisen? Det er trangt på flyet. Jeg kan ikke ha på en hatt på en meter i flyet uten å skumpe borti andre passasjerer. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Husker jeg og en kompis kjøpte det i spania en gang, jeg pælma min før hjemreise, men han tok den med på flyet som håndbagasje Edit: Må vel ikke ha den i en pose? bare ha den løst i hånda Endret 15. oktober 2009 av McHalvorsen Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Jeg ville nok ha tatt den i hånda, evt hatt den på hodet. kan bli en artig flytur hjem av det. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Jeg ville nok ha tatt den i hånda, evt hatt den på hodet. kan bli en artig flytur hjem av det. Åssen får man på den nødpustemaska med sånn sombrero? For det første vil den lande oppå hatten, og jeg er høyst usikker på om man får strikken rundt hele sulamitten:) Lenke til kommentar
Gege Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Kjøpte Indiana Jones hatt i USA og for å ikke ødelegge den i en sammenpresset koffert så reiste jeg med hatten på hjem igjen. Tok den av og la den opp i hattehylla på flyet. Funket fint. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Husk matchende poncho. Disse er jo jo å ha på seg på flyet tilbake fra Australia: Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Men nå snakker trådstarter om en sombrero hatt ! Litt større en andre hatter ! Hvordan du skal klare å reise rundt med en slik hatt på hodet , vil jeg gjerne vite Lenke til kommentar
ToYBoi Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Fettern min hadde den på seg på veien hjem på flyet. Kembo greie Utrolig plagsomt for alle andre som får den i trynet men drit lattis var det Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 den var sammenpresset, og brettet i to.Lå i bagasjen som vi sjekket inn. Blir den ikke ødelagt? Den kom fram hel! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Kjøp heller en slik "Eastwoodkofte" , myyyyyyye keeegere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå