Gjest Trådstarter Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Heihei alle sammen. Jeg har begynt å date den mest herlige jenter jeg noen gang har møtt. Vi hadde sex på første daten (min første gang), og har hatt det noen ganger til nå. Men jeg klarer ikke komme når jeg er med henne! Når vi har sex holder vi gjerne på i 30-40 min, men det går bare ikke! Kommer heller ikke hvis hun prøver å fullføre med handa. I starten var jeg nervøs, så da var det nok det, men jeg er ikke nervøs lengre når vi skal ha sex. Og jeg runker ikke alt for ofte heller, kanskje 1 gang om dagen HVIS jeg har tid, og jeg runker aldri før jeg skal møte henne. (Noen gutter gjør det for å holde ut lengre under samleie, men jeg kommer jo faen ikke uansett:p) Hva i alle dager skal jeg gjøre? Og jeg er 100% hetro, og hun tenner meg ekstremt, har stå konstant hele tia når jeg er med henne (Hvis vi kliner og slikt så klart ) Akkurat nå bruker vi kondom, fordi hun glemte å ta pilla si, men kanskje jeg burde kjøpe en litt tynnere kondom? Evt. hvilken? Hjeeelp? (Begge er 16 foresten) Lenke til kommentar
delfin Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Doggy? Funker for meg Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Går jo ann og foreslå det, men må belage meg på å få et nei Er jo mange jenter som ikke liker doggy^^ Lenke til kommentar
Castman Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Ikke runk på et par dager iforveien så tenker du kommer ganske lett Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Fapfree november anyone? Nei uff det orker jeg ikke! Men prøver nå, ikke noe runking før jeg møter henne i helga! Men må da være noe annent jeg kan gjøre? Evt. andre posisjoner/ting man kan gjøre? Er jo ganske rykende fersk på dette området liksom Lenke til kommentar
delfin Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Går jo ann og foreslå det, men må belage meg på å få et nei Er jo mange jenter som ikke liker doggy^^ Really? Aldri møtt noen Anyway, finnes mange andre stillinger enn misjonær og cowgirl, så det er jo bare å prøve seg litt frem. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Husk å være nøye med å plassere innlegg og tråder i korrekt kategori. Spør en moderator om du er i tvil. Denne tråden var plassert i feil kategori og er blitt flyttet til korrekt eller mer passende kategori. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Er jo ikke postet feil når jeg postet den under Seksualitet og vi diskutere at jeg ikke klarer å komme under samleie Har jo ikke noe med Helse å gjøre overhodet:p Poster her istede for å sende PM fordi jeg ikke vil logge inn og sende PM med nicket mitt til Mod (Ja jeg vet dere kan skjekke IP og sånt når dere vil, but still) Hmm, får google litt rundt og kanskje jeg får med dama på litt eksperimentering! Men som jeg nevte i førstepost; Hadde det funka å kjøpe en type kondom som er ekstra tyn? Eller øker det bare sjansen for at den sprekker? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Doggy er vel letteste måten å komme på. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Doggy er ikke det samme som analsex, bare sånn at du ikke misforstår her. Men ikke kjøp Cho-San, jeg sprekker dem alltid. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Haha, for den som ikke visste doggy og anal ikke var det samme Haha, uten kondom er å foretrekke uansett, det er jo to vidt forskjellige ting! Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Ja, uten kondom er en helt annen verden! Ingen ting er diggere <3 Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Ja, uten kondom er en helt annen verden! Ingen ting er diggere <3 Kan vel egentlig konstatere at det er lettere å komme uten, også. Lenke til kommentar
LaughingBuddha Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Variere måten du ronker på. HVis du altid ronker på samme måte med ganske hardt press etc. så er det stor sjanse for at du etterhvert bare klarer å komme på den måten. Løsningen er i så fall å variere måten du ronker på, og spesielt å gjøre det mykere og, hvis du normalt tar kjappiser, bruke lengre tid en del av gangene. Boken breathing Extacy lærer deg å pusste riktig når du har sex noe som faktisk er det viktigste for hvorvidt du klarer å komme eller ei og for hvor intens nytelsen din er. Det er også veldig nyttig hvis det er en mental sperre du har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå