THEengine Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 kjøpte ny vifte til geforce 4200 da eg hadde fått alt på plass åg starta pc en kom det bare noen røde streker over bios loaden? når eg kom inn i windows var bildet heltt føkka, musa var en svær klomp osv, såg ingen ting kan det hende eg har vert for hard me sjermkortet når eg skulle plasere den nye vifta på kortet, eller kan det være at eg har tatt for mye på kortet som har jort at noe har gått i stykker, eller ettelerannet noen som har vert borti dette før? Lenke til kommentar
Morphinytry Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 kanskje du ikke har vært helt snill med kortet, dessuten er statisk elektisitet bare vondt for kortet Litt AS3 er jo veldig fint å legge mellom kjøler og GPU....... Prøv med det og forsøk igjen Lenke til kommentar
THEengine Skrevet 22. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2003 AS3??? la noe som følgte me noe kjøle pasta greier Lenke til kommentar
Morphinytry Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Artic Silver 3 er AS3 Dette er kjølepasta. Husk at det skal bare et tynt lag med dette opp GPU og CPU(og evt andre dingser du skal kjøle) dersom det blir fot mye kan det være skadelig fordi mange kjølepastaer leder litt strøm Se Overklokking.no's Goop Guide(hvordan legge kjølepasta på CPU guide) http://www.overklokking.no/guides/goopguide/index.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå